Vocea Spaniei sau a lui Alejandro Sanz?

malu-manuel-carrasco-alejandro-melendi

Aseara a început Vocea Spaniei sezonul 4… Yeeeeeey!

Nu sunt un fan al emisiunii în general, să urmăresc din toate țările pe unde există, doar că atunci când e vorba de Spania se aprind mai multe beculețe în formă de inimioare și nu mă pot abține.

Prima dată am văzut anul trecut sezonul 3 și a fost cea mai funny emisiune de gen. Ca jurați erau Alejandro Sanz, Laura Pausini, Malú și Antonio Orozco. Pe primii doi îi știam foarte bine muzical, dar le-am descoperit și partea omenească :P. Și sunt bestiali, mai ales Laura care se agăța de spaniola nenativă ca să poată spune prostioare. Pe ultimii doi i-am descoperit atunci și muzical și uman. Iar Antonio Orozco are cea mai drăgălașă față când se bucură la o voce bună. Mai mult, glumind, a promis că dacă va câștiga se tunde… și a câștigat. Bineînțeles că s-a ținut de promisiune, iar în finală au participat toți la ras 😀 Au făcut o echipă de vis pentru ratingul emisiunii, fiind denumiși și Clubul Comediei pentru cât s-au distrat la filmări.

În sezonul 4 s-a schimbat componența juraților… au ramas Alejandro Sanz și Malú, și li s-au alăturat Manuel Carrasco (oh, that smile) și Melendi. Pe la noi nu prea s-a auzit de ei, dar în Spania sunt de top și cred că vor face treabă tare bună.

Aseara a fost prima zi cu audiții pe nevăzute, la care au venit voci foarte faine de genuri diferite, iar 7 din ele au ales să meargă cu Alejandro. Cine nu ar alege? :))) E bine că au un număr limitat de oameni în echipă că altfel se transforma în emisiunea lui. 😛

Pe lângă faptul că îmi place mie enorm Spania și ce ține de ea, sau pentru că m-am distrat foarte tare anul trecut, am ales să mă uit și anul asta pentru modul juraților de a interacționa între ei și cu participanții. Oamenii ăștia se înțeleg bine, o arată, glumele sunt bune și chiar dacă se vor a fi răutăcioase nu sunt, vorbesc cu publicul și se distrează cu oamenii de acolo, publicul le strigă numele când trebuie să fie aleși sau și în pauze, just for fun. Dar mai ales mi-a plăcut cum se poartă cu concurenții. Chiar dacă nu se întoarce niciunul, doar unul sau 4, toși se ridică, se îmbrățișează cu concurentul, îl felicită și îl conduc spre ieșirea din platou. Dar ăsta este stilul fain spaniol, deschis și  încurajator.

Ca termen de comparație am doar Vocea României, câteva sezoane la care m-am mai uitat, și aș alege oricând să mă uit la Vocea Spaniei. Pe când Tudor Chirilă nu s-a întors la un remake al unei piese de-ale lui, foarte bun de altfel, pentru că i s-a părut că ar fi narcisism, Alejandro Sanz nu doar că s-a întors, dar l-a și rugat pe concurent să-l învețe cum să cânte melodia așa.

Dacă înțelegeți spaniola chiar e fun ca miercuri seara, de la 23:00, să căutați un stream de Telecinco din afara Spaniei și să vă distrați puțin. Nu e chiar tot lapte și miere… recunosc că au reclame mai multe decât la noi 😦 dar sunt noi 😛

P.S. Încă de anul trecut m-am îndrăgostit maxim de flamenco. Cum aud o inflexiune de gen cum mi se face pielea de găina – ah, asta era din altă emisiune!

Leave a Reply

