Tenerife prin filtrele de Instagram

Scrolând pe Facebook dau de un anunț pentru a 10-a ediție a unei Tabere Foto, în Dubai, cu și pentru bloggeri, merg 7 tipi și mai au nevoie de un om. Acum eu puțin sceptică îmi imaginez că n-or să ia o fată, că așa dorm și ei câte 2 în cameră. Dar mă gândesc că împlinesc condițiile: Facebook am, Instagram am, blog am, de scris ce vor ei mă apuc mintenaș, poate-poate sare cămila cu noroc și peste mine. Doar că am sărit eu un mic amănunt, pașaportul valabil… al meu e expirat, dar mă gândesc că fac unul la urgență de-o fi și nu-i mare bai. Doar că pentru respectiva destinație nu se recomandă pașaportul temporal. Și iată cum m-a dezumflat din toată umflarea de pește balon cu avânt extrem.

Despre ce voiam să scriu pentru concurs voiam să scriu oricum demult, și dacă tot a apărut/dispărut ocazia zic să-mi duc treaba la final: 3 luni în Tenerife prin Instagram. (pe Fb sunt mai multe poze, dar doar pentru prieteni 😛 )

Playa Las Teresitas

Playa Las Teresitas

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

La Laguna - Pasteleria Diaz

La Laguna – Pasteleria Diaz

Auditorio de Tenerife

Auditorio de Tenerife

snorkeling

Puerto de la Cruz

Puerto de la Cruz

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

Playa Las Americas

Playa Las Americas

Los Abrigos

Los Abrigos

Los Abrigos

Los Abrigos

Abades - The White city

Abades – The White city

Candelaria - Guance warrior

Candelaria – Guanche warrior

Puerto de la Cruz

Puerto de la Cruz

Puerto de la Cruz

Puerto de la Cruz

Great Ice Cream

Great Ice Cream

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

Playa La Tejita

Playa La Tejita

La Matanza

La Matanza

Bajamar

Bajamar

La Orotava

La Orotava

Muelle de Santa Cruz de Tenerife

Muelle de Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

Puerto de la Cruz

Puerto de la Cruz

Santa Cruz, vista del auditorio

Santa Cruz, vista del auditorio

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

El Médano - Youth Exchange

El Médano – Youth Exchange

Sunrise in El Médano

Sunrise in El Médano

1 Decembrie on Montaña Roja

1 Decembrie on Montaña Roja

Traditional Costume from Puerto de la Cruz

Traditional Costume from Puerto de la Cruz

El Médano

El Médano

Christmas on Playa Las Teresitas

Christmas on Playa Las Teresitas

Santa Cruz de Tenerife

Santa Cruz de Tenerife

Fotografiile sunt în ordine cronologică 19 Septembrie – 27 Decembrie.

E o insulă superbă peisagistic, cu mare și munte la o aruncătură de băț, cu vreme de plajă și apă caldă și-n decembrie și cu un vulcan de 3718m (6 microclime), cu multe parcuri naturale și multe sătuce cu plaje frumoase și sălbatice (unde poți vedea mulți peștișori și alte vietăți marine). O insulă cu mult mai aproape de Africa decât de Europa, dar parte din Spania, ca de aici își luă Columb sclavi și femei pentru America.

Cu oameni pașnici și relaxați, cu stațiuni turistice pentru mai tineri în sud și mai puțin tineri în nord și fără importanță pentru lunile de miere. Cu al 2-a lea cel mai cunoscut carnaval internațional și activități artistice stradale impresionante, ce tind a deveni Patrimoniu UNESCO.

Cu bune și rele, ca peste tot: cu polițiști care nu știu prefixul Spaniei, cu botellon (pe care n-o să-l înțeleg), cu magazine închise la prânz și duminica. Dar te obișnuiești. 😀

Am ajuns de o lună în București, dar încă mă uit peste fotografii cam o dată pe săptămână. I kind of miss the sun și “cariño¨, ¨mi niña¨, ¨corazón¨ peste tot.

Leave a Reply

