Blancanieves

Screenshot 2015-01-03 16.23.12

Acum câteva zile o prietenă posta trailer-ul și cum știu că se uita doar la filme bune am zis că trebuie să-l vad și eu. Iar astăzi am reușit și mă bucur că am început anul cu el… sper să urmeze altele la fel.

Nu-mi place să scriu pompoșenii, dar mi-e greu să-l descriu simplu. Este alb-negru și mut. Este despre Spania, Sevilla, coride, toreadori, flamenco și femei frumoase. Este despre frumoasa cultură a Spaniei de atunci.

Chiar dacă nu ai studii în domeniu sau nu ești foarte artistic nu ai cum să nu apreciezi stilul în care este filmat, decorul, cadrele, costumele și mai ales muzica. Am stat mai tot filmul cu inima în gât și am râs și plâns fără a avea nevoie de cuvinte. (Cineva îmi spunea că muzica e the highest art și filmul ăsta m-a convins și mai tare).

Așa cum filmul are puține cuvinte o să mă limitez și eu în descrieri. Vă zic doar că TREBUIE să-l vedeți!

Leave a Reply

