o URMA de energie

IMG_20140611_224604

Cand toata lumea e cu ochii, mintea, berea, semintele in fata televizorului si se mira ca Brazilia incepe Campionatul Mondial cu autogol si Neymar da bara-gol, mie mi se nazare sa scriu despre concerte. (desi recunosc ca televizorul e deschis la meci si Dani Alves centreza)

Apai fiecare cu pasiunile lui. Si despre pasiune vreau sa dezvolt putin. N-am mai scris de ceva vreme o cronica de concert si nici nu-mi doresc sa fie asta una ca pe vremuri. Sa n-o mai lungim… am fost miercuri seara la URMA in TSC (multumesc spiridusilor), la ultimul concert din sesonul primavara-vara de la Biserica.

Am tot fost la concertele lor, am invatat o anumita rutina, melodiile, versurile. Dar, dar… de data asta a fost altfel. Nu stiu daca “de vina” este noul tobosar, Ovidiu Condrea sau pur si simplu cheful de cantat, insa s-au dezlantuit frumos tare si am simtit muuuulta energie dinspre scena.

S-a improvizat pe melodii, s-au lungit partile instrumentale, s-a ingenunchiat, s-a chitarit bine de tot, s-au rupt cateva bete de tobe, s-a facut parararam param cu public pe scena si bas in public, s-a vorbit de visuri si Simona Halep. S-a lasat cu multe zambete largi pe fata mea.

Si alte multe zambete pe fetele brazilienilor la noul gol al lui Neymar (11m).

Inchei, ca amestec pasiunile si iese o…

… enjoy your passions!

Leave a Reply

