Pursuit of happiness – THE JOB… sau, mă rog, un job

Să fie ceva vreme de când subsemnata își caută de lucru. A tot tras de timp și a mai plecat urechea la câte o promisiune care nu s-a materializat, a mai tras de timp că a mai fost ceva mărunțiș în portofel, a mai tras de timp că e dezorientată și nu prea are habar ce vrea să facă și în ce domeniu (a cam pierdut legătura cu Comunicarea și PR-ul datorită activității prin ONG-uri), dar cum zice și poza s-au dus și fondurile și luminița, și m-am apucat de făcut CV-uri, căutat job-uri, aplicat și alte activități adiacente.

Și într-o zi frumoasă cu dorință de soare, am găsit un anunț care căuta detectivi particulari. Pam-pam…luminițe, beculețe. Cu toții ne uităm cu mare pasiune la toate CSI-urile, NCIS-urile, Criminal Minds, Lie to me, Life, chiar și Pretty Little Liars și încercăm să descoperim vinovații, probe etc. Și mai ales în adolescență tare îmi doream să fiu o Veronica Mars, o iubeam.

De încadrat mă încadram profilului căutat; sufăr de scenarită, caut detalii peste tot dacă am o idee în cap, am memorie bună dacă vreau…țin minte date, ore, cine cu cine, cuvinte, poze, le pun cap la cap și găsesc. Iar social media ajută din plin la scormonit și făcut conexiuni. Și stăteam așa cu cursorul pe butonul ăla de Aplică, mai-mai să-l apăs. But I didn’t.

Nu-i chiar așa de bine să te chinuie o presupunere și să încerci din greu să afli adevarul. Probat pe pielea mea, rezultatul nu este întotdeauna satisfacător, ba din contră, mai bine îți vedeai de treabă. Tot de curând am văzut un film la Cervantes – Mataharis – cu 3 tipe care lucrau la o astfel de firma și mi-am dat seama că trebuie să fii destul de rece ca să rămâi obiectiv în munca ta. Clienții sunt clienți și implicarea trebuie să rămână la nivelul ăsta, trebuie să fii alte persoane cu totul. Dar asta înseamnă minciună, which I totally dislike.

Se pare că la 7 ani toate celulele din corpul nostru se schimbă. Încă îmi place Veronica Mars și la nivel așa inocent nu zic nu la a afla unele informații, dar nu vreau să mă implic în viața nimănui, în modul ăsta.

Așa că singură am spus Adio! jobului visurilor mele adolescentine și am respins toate citatele motivaționale cu Follow your dream (a se citi pe ton afectat) și sunt în continuare în căutări și așteptări.

Pentru cei interesați, vă putem pune la dispoziție una bucată CV, de vizualizat ușor pe LinkedIn.

Leave a Reply

