Sex And The City came back for me

Image

În tinerețea-mi n-am apucat să văd Sex And The City decât pe sărite, câteva episoade dintr-un sezon, câteva din altul și tot așa. Anul trecut am văzut cele două lungmetraje (și alea în mai multe reprize, dar scuza merită :P, Sam ar înțelege) și mi-au cam plăcut.

De când stau pe acasă am descoperit că pe Euforia de luni până joi sunt câte 2 episoade din serial de la 23:00. Și uite cum seară de seară mă uit foarte atentă la poveștile celor 4 femei atât de diferite, dar atât de apropiate. De mici încercăm să ne alegem modele, idoli, personaje cu care să ne asemănăm. Și încercăm să găsim asemănări între viețile noastre și ale lor, să imităm. Și m-am întrebat și eu care din ele îmi place cel mai mult, cu care mă asemăn cel mai tare. Well… cu toate, îmi place și am câte ceva din toate. Îmi place că-s reale, că au defecte, că fac greșeli, că pe stradă îs tare fashionable și în casă poartă chiloți bărbătești, că nu se tem să iubească.

Poate că e un pic cam târziu să scriu articolul ăsta, despre un serial so last decade, dar mai bine descoperim lucrurile mai târziu, decât niciodată. Poate moda s-a schimbat, deși revine și ea după o perioadă, dar viețile se trăiesc cam la fel. Și nu pot să nu mă întreb if I met my Big, already.

PS: mie chiar îmi place Sarah Jessica Parker / Carrie Bradshaw, you haters! 

Leave a Reply

