Noaptea-i pentru dormit nu gândit

ImageSe spune că oamenii fără griji adorm imediat. Mie mi-e teamă să vină noaptea. Și țin televizorul deschis cât mai mult poate-poate adorm uitându-mă. Deși este cumva cam singurul moment din zi când sunt doar eu cu mine și gândurile mele, but they go way beyond normal. O dau din una în alta, îmi mai amintesc diverse care au sau nu legătură cu ce începusem, și revin, și fuge și mama lui de somn, și mă rog de mine să adorm, și de Moș Ene, și de toate zânele să-mi dea cu sleeping fairy dust și tot trec câteva ore. Știu că am chestii pe care nu le înțeleg și încerc să mi le explic și să caut un răspuns, dar, mon dieu, gândesc prea mult.

Vreau și eu, așa cadou de Ziua Femeii, câteva zile într-o casă atemporală: fără ferestre, fără ceasuri, fără telefon, fără televizor, radio și net, fără contact uman. Doar cu un pat, o masă, 2-3 cărți, 1 caiet, 1 pix, ingrediente să-mi gătesc și gândurile mele. Vreau și eu niște timp cu mine, doar cu mine, să râd, să plâng, să țip, să mă maimuțăresc, să vorbesc singură, să cânt și să dansez fără muzică, să dorm când mi se face somn și poate să ies de acolo cu mintea mai limpede, mai goală și să adorm când trebe.

Leave a Reply

