Pe urma Urma – my public confessions

Cand iti place o trupa, muzica pe care o produce si mai ales cand prestatiile live sunt mult prea faine faci orice sa nu ratezi niciun concert. Eu am cateva astfel de trupe si una dintre ele este Urma. Merg la concertele lor de 5-6 ani si este o placere de fiecare data.

Joi seara a fost o noua sesiune de Public Confessions marca Urma in The Silver Church. De data asta mi-a parut rau ca trupa a intrat in cercul vicios al concertelor din Bucuresti – publicul ajunge mai tarziu pentru ca stie el ca trupa incepe mai tarziu decat ora anuntata si trupa incepe mai tarziu pentru ca publicul nu ajunge la timp – si a trebuit sa asteptam 45′ peste ora anuntata de incepere a concertului, dar erau oameni care au venit de la ora de intrare anuntata, 21:00… faceti voi calculul. Si desi am auzit cateva voci in juru-mi care spuneau ca s-au plictisit asteptand au trecut repede la starea de bucurie cand au intrat baietii pe scena.

Poate am fost eu la prea multe concerte ale lor si astept mereu si mai mult, dar joi am simtit prea putin din ce pot oamenii aia. Jimmy a stat cam in umbra si desi a avut superbele solo-uri mi-au lipsit efectele vocale (la aniversarea de 8 ani parea un Will.I.Am romanesc), iar solo-ul de tobe a durat doar 5 minute si ala este momentul pe care il astept cel mai mult la un concert Urma.

Pe de alta parte Mandela a reusit inca o data sa ma trimita departe pe dealuri si munti la inceputul piesei Cine iubeste si lasa. Dar de data asta am ascultat piese pe care nu le-au mai cantat de mult timp live: All Of Myself (multimim Transp) si Inner Demon – un pic reorchestrata si cu ceva versuri schimbate.

La finalul celor 2 ore estuvimos todos bien si cel mai probabil cu chef pentru noi confesiuni publice.

Leave a Reply

