Spread the Wings

Acum vreo luna aflam de un nou club deschis in Bucuresti, Wings. Apoi Dekadens a stabilit un concert acolo. Andreea imi zice ca e viitorul The Silver Church asa ca se impunea vazut. Dar nu am reusit sa ajung pana aseara cand motivul de a merge era destul de bun, primul concert Grimus in 2011.

Clubul este amenajat in locul fostului cinematograf Viitorul, cu un mic bar inaintea salii de concert, garderoba aparent incapatoare, doi baieti maricei la intrare, dar eleganti :-). Cel mai important e locul de zbantuiala bineinteles, care este destul de mare, mese inalte pe lateral, aerisit chiar si cu multa lume inauntru. Daca frecventati Viking sau Utopia sunt sanse sa recunoasteti din barmani..btw personalul este imbracat in piloti de avion 😀 si tare bine le sta (or is just me loving uniforms).

N-o sa scriu despre concert ca am fost la prea multe ca sa mai pot fi obiectiva si subiectiva tot nu pot de data asta, raman inside jokes. Oricum pareau tare veseli si cu chef de cantat. Si s-au auzit si foarte bine, ca sa revenim la club, am recunoscut pe la sunet oameni care au lucrat pe la Stage Expert; jocul de lumini a fost putin obositor si nu prea pentru poze fara flash cum am fi vrut noi, dar nu stiu a cui a fost optiunea.

Si mai dau plus si pentru muzica de dupa concert. Stateam cu sufletul la gura sa vad ce se intampla cu adunarea concertistica (exista fenomenul Clubul Taranului unde imediat ce s-a terminat concertul s-a si golit), dar ne-am apucat noi de zbantuit, au mai indraznit cativa in jur si in curand toate lumea dansa si se simtea bine.

De preturi nu stiu ce sa zic ca am fost pe water mood si n-am consultat meniul nici macar din curiozitate, poate Diana stie mai multe ca ea s-a uitat.

Oricum eu m-am simtit fain si sigur ma mai duc, de fapt ma duc clar ca vineri e concert Dekadens, asa ca daca v-am convins putin ne vedem acolo.

Leave a Reply

