Download kills the radio stars

Da da…cand a aparut televiziune a aparut si melodia “Video Killed The Radio Star” . Acum exista Internetul, exista dowloadul gratis pentru discografii intregi (nu-i legal, da’ nu prea conteaza), exista mp3 playerul, exista carduri cu memorie mare pentru telefoane, exista foarte multe posibilitati sa-ti iei ce muzica iti place, s-o asculti cand vrei, unde vrei. Si uite asa s-a redus numarul ascultatorilor de radio.

In ultima vreme am inceput sa ascult din ce in ce mai mult radio, mai mult Guerrilla. De ce? Cel mai important motiv este ca aud melodii noi. Exista destule sanse sa stiu o parte din playlist, dar niciodata pe tot. Asa ca mereu apare cate ceva care imi atrage atentia si poate chiar ma face sa retin versuri, sa o caut mai apoi si sa o ascult si cand vreau eu. Si chiar daca stiu melodia este foarte posibil sa fi uitat de ea si sa fie o amintire placuta. (La Guerrilla e fain si ca rad singura pe strada/tramvai etc. )

In plus daca vreau sa ascult un anumit gen de muzica mi-e mult mai usor sa gasesc un radio in stilul respectiv (online mai mult) si asa ascult si artisti pe care nu-i stiam si de care probabil as fi aflat cu greutate sau deloc. Spre exemplu ascult DnBRadio pentru drum’n’bass sau de Craciun cand faceam bradul am preferat ProFm X-mas pentru ca nu prea detin colinde.

In plus mi se pare ca oamenii care fac radio iubesc cel mai mult muzica. Sau cu ideea asta am ramas dupa ce am vazut “The Boat That Rocked”.  Trebuie sa stii atatia artisti, istoriile lor, toate discografiile, pe la ce trupe au migrat sau nu. Si toate astea din stiluri muzicale diferite. Pentru ca atunci cand iubesti muzica, creatia in sine, nu prea ai bariere si stii sa apreciezi munca artistului.

Eu tare imi doresc sa am timpul necesar sa ascult tot ce gasesc in fiecare zi nou pe retelele sociale sau sa dau “stumble” doar pe site-uri cu muzica.

BTW…daca nu stiati de Vodpod e o chestie tare faina unde poti colecta clipuri si poti urmari alti useri care pun diverse video-uri…inca un mod de a gasi muzica noua, so thumbs up.

One thought on “Download kills the radio stars

Leave a Reply

