Cum mai zicem “La multi ani!”

Azi este ziua unei bune prietene asa ca de aseara mi-am pus reminder sa nu uit sa-i zic (stiu ca n-am cum sa uit, dar in ultima vreme mintea mea ii varza asa ca am nevoie de d’astea).

“La multi ani frumos,da?” imi scriam eu mie…in sensul de compus un mesaj fain, sa gandesc o chestie funny si totusi care sa o reprezinte  (eu inca mai pastrez mesajul trimis de ea cand am facut 20 de ani), pentru ca desi e clar ca in primul rand ii doresc sa fie sanatoasa si sa fie fericita, vreau sa fie ceva personal, ca de clisee suntem satui. Dar in ciuda straduitei mele de a fi creativa mi-am dat seama ca tot mai bine o sun sa-i urez de ziua ei. Si asa a fost cel mai bine. (de la jojo citire “telefonul e sfant”) Ne-am hlizit o jumatate de ora la telefon si cred/sper ca a fost mai eficient decat un mesaj.

Urarile pentru persoanele dragi mi se par niste chestii foarte personale. In primul rand mi se pare un pic absurda/juvenila ideea de a fi primul care spune “lma”, sa pandesc 12:00:00 sa apas Enter sau Send. Doi…legat de Enter, e mai nou moda sa ne spunem “lma” pe facebook, twitter etc. Si aici la mine apar 3 situatii:

1. Persoane dragi: e clar ca am numarul de telefon, adresa de messenger, adresa de mail ceva. De ce sa-i scriu pe wall cand pot s-o fac personal. Pana de curand asa era normal. Acum suntem foarte comozi si e mai usor sa lasam un astfel de mesaj. Si asa mai vede si lumea. (tot de la jojo citire “toti care mi-au lasat mesaje pe facebook au numarul meu de telefon, am primit doar 1 sms)

2. Persoane cunoscute: ne stim, dar nu foarte bine, suntem prieteni doar pe retelele de socializare asa ca daca simt ca totusi ar trebui sa iti urez las si eu un mesaj frumos.

3. Nu ne stim, dar cu toate astea suntem cumva conectati prin aceleasi retele de socializare.  Daca nu simt sa-ti zic nimic n-o fac doar pentru ca m-a anuntat fb, sau un alt follower de pe twitter. Nu stiu pe tine cat te-ar incalzi daca eu as face-o, eu daca primesc mi se pare o simpla urare de complezenta si scopul meu nu este sa contorizez la sfarsitul zilei cati oameni mi-au urat. Prefer calitativul cantitativului.

Cam asa-i si cu urarile de sarbatori, dar asta va urma.

2 thoughts on “Cum mai zicem “La multi ani!”

  1. Pai din pct meu de vedere partea cu “La multi ani frumos” a fost atinsa. O urare simpla si sincera si palavragit la telefon au fost foarte de efect! Pana acum am 2 sms-uri (intre timp mi-a trimis si Georgiana Serpoi) care chiar m-au bucurat. Unul fiindca e de la o colega de master la care nu ma asteptam sa-si aminteasca si celalalt de la Gess care chiar daca a vazut pe facebook ca e ziua mea mi-a dat sms! Pana la urma sunt frumoase toate urarile dar e amuzanta moda asta (Remember toate chestiile alea sclipicioase de pe hi5 cu “happy birthday”?). Si eu prefer calitativul in locul cantitativului oricand!

    • -din seria “viata la un click distanta” –

      Referitor la partea cu sms-urile, cred ca e mai IEFTIN si COMOD sa postezi pe wall un “la multi ani” patetic, lesinat. Macar nu vei fi singurul care da un msj asa simplu si insipid, cu multi :* :* si >:d< ca sa arati cat de draga iti e persoana…
      buuun, si mai e un avantaj la facebook: te vede lumea ca ai prieteni multi si ca iti pasa de ei! (hahaha :)) )

Leave a Reply

