Totusi…

Miercuri seara am mers la un concert caritabil al carui scop era strangerea de fonduri pentru dotarea “unei camere sterile de terapie intensiva cu filtre de aer si aparatura, din cadrul Spitalului Marie Curie din Bucuresti, camera care va scadea riscurile de infectie a copiilor care urmeaza un tratament de chimioterapie.” Desi e o perioada cand nu ma dau neaparat banii afara din casa am zis ca nu-i atat de mare efortul (20 lei) si motivul e destul de puternic incat sa merg. Recunosc ca-mi plac si trupele invitate, dar oricum n-a prea contat la fata locului.

Cand am ajuns la intrare in fata mea era coada cam de 10-15 persoane si toti aratau buletinul, erau cautati pe lista, taiati, intrati etc. Am intrat si eu de multe ori pe lista, dar acum pentru ca tipul avea vreo 3-4 foi de gen am crezut ca  lista facuta de persoanele care au dat attending pe facebook, dar n-auzisem de asa ceva. Initial cand am vazut buletinele am crezut ca verifica varsta. In spatele meu un tip suna pe cineva care probabil era inauntru si intreaba daca trebuie sa spuna vreun nume la intrare.

Au trecut cei cu buletinele, tipul din fata mea a platit, platesc si eu si-mi dau seama ca era lista cu invitati. Problema mea incepe sa apara cam in momentul ala. Am putea de altfel s-o impartim de ambele parti: organizator si invitat.

1. Ca organizator al unui astfel de eveniment te gandesti ca ai vrea sa strangi cat mai mult. In cazul de fata nu prea se punea problema ca nu vor veni oameni, dat fiind faptul ca toti cei 4 invitati la concert au un public mare catre foarte mare. Ok inviti presa, ceva persoane importante pentru imagine. Mai mult mi se pare ca nu iti mai aperi scopul.

2. Ca prieten sau simplu participant mi se pare ca iti pierzi din demnitate daca accepti sa fii trecut pe lista.

In perioada asta se intampla foarte multe evenimente umanitare, caritabile. Mergeti daca simtiti ca trebuie, ca vreti, ca prin gestul vostru ajutati. Mergeti si doar ca sa vada lumea ca ati fost acolo atata timp cat chiar contribuiti. Cineva o sa va multumeasca sigur.

Leave a Reply

