TV

S-a stricat televizorul. Are doar sunet.

Pe multi i-am auzit spunand cat de bine e fara televizor, ca nu mai vad toate porcariile de la tv, stiri odioase, jocuri stupide si alte emisiuni naspa.

Eu m-am obisnuit cu el. Ma trezesc, imi vad de treburi, dar deschid televizorul. Chiar daca primul buton pe care il apas e cel al laptopului. Sunt zile cand televizorul merge continuu, dar nu stiu nici 15% din ce a fost pe ecran. Sunt zile cand gasesc toata ziua la ce sa fiu atenta. Trebuie sa-l aud, chiar daca informatiile intra pe-o ureche si ies pe doua. Cele importante raman unde trebuie.

Am avut o perioada de vreo 2 luni cand a stat televizorul doar pe AXN. Stiam toate serialele, orele la care erau si ma uitam continuu. Acum s-a schimbat grila si am trecut pe Travel Channel…Cred ca jobul pe care-l visez acum si mereu ar fi sa fac o emisiune la TC si sa calatoresc all over the world.

Mi s-a stricat televizorul. Cel de acasa, pe unde ajung doar de vreo 3 ori pe saptamana (long sad story…pass), cand imi doresc doar sa lenevesc, sa vad niste filme (in cazul asta nici DVD Player-ul nu mai merge) sau chiar sa ma uit la emisiuni pentru fete, seriale si ce-oi mai gasi (skip pt emisiunile cu iubiri, tradari, mame, copii si altele ca is prea proaste regiile, iar actorii-amatori joaca atat de prost incat obsesivul-compulsiv din mine se infioara si ma apuca rau nervii). Uneori ascult chiar si muzica naspa de la posturile de muzica romanesti, ca aia de la RDS au scos VH1 din grila de programe.

Ajung azi acasa si primesc informatia ca s-a stricat tv-ul. Nu-i mare bai zic ca-l am pe cel din bucatarie, las usa deschisa si merge. Pe naiba…a functionat vreo juma’ de ora situatia, dar ma cam durea gatul stand cam stramba sa vad (era Romania Te Iubesc despre cat de mirobolant stiu romanii sa se imbrace..din italia, anglia, germania si altele of course). M-am pus pe vazut filme:ultimul episod din TBBT, Β Horton hears a who – dragutel, Eat Pray Love – I love it si voi continua cu The Social Network…

Ideea e ca acum stau pe intuneric si e liniste totala. Nu-mi place linistea. M-am nascut, crescut in Bucuresti…nu Β pot sa traiesc cu liniste. Imi vreau televizorul inapoi. Sa faca lumina cat e nevoie in camera si sa mearga chiar daca nu-l aud pentru ca e pe “mute” si oricum am casti in urechi. Si pentru ca nu pot sa adorm uitandu-ma la ecranul unui laptop pe care nu pot sa-l programez sa se inchida singur.

Iar Internetul si retelele sociale oricat de darnice in subiecte ar fi ele tot ma plictisesc. Si in plus imi place sa fie diversitate (nici stumble nu ma mai multumeste) si sa nu detin controlul. De-aia prefer radioul cand pot decat sa ascult muzica pe care deja o stiu si am ascultat-o de multe ori.

My point..there’s no point. Fiecare cu treaba lui, eu imi vreau televizorul reparat.

Leave a Reply

