Drunk women = yack, bleah etc.

Mi s-a spus că atunci când eram mică mă băgam sub masă, furam paharele de pe masă şi scurgeam tot ce prindeam: vin, ţuică, lichior, orice.

Am crescut şi acum beau alcool foarte rar. Să mă fi săturat în copilărie? Nu ştiu. Ideea e că acum nu mai pot să beau mai mult de jumătate de sticlă de bere (şi aia cu lămâie), 3 înghiţuri de vin, iar de altele şi mai tari nici nu mă ating. Îs ok la cocktail-uri, dar să aibă puţin alcool şi să fie destul de dulci, bineînţeles că nu pot mai mult de 2.

La început mă vedea lumea freak că beam doar apă şi suc în club. Acum cred că s-au obişnuit. Dacă nu..oricum don’t care 😀 Unii mi-au spus că le e teamă de mine, că nu ştiu ce gândesc eu trează despre ce fac ei beţi, alţii că nu-şi imaginează cum am atâta energie fără să beau, chiar şi eu aveam o perioadă când credeam că-s just a control freak şi că psihologic îmi impun să nu beau. Dar nu…nu pot.

Trecând peste lunga introducere o să ajung la ce îmi propusesem. Vineri noapte după lansarea Dekadens am mai rămas să petrecem în club. Ce mai se făcuse deja dimineaţă şi încerc să ajung to the ladies room. 3 cabine, toate ocupate, deşi una părea goală. Pentru că uşile sunt făcute să şi vezi pe sub ele îmi arunc un ochi să văd dacă e cineva ca să nu aştept degeaba. Nu se vede. Mă uit mai bine şi văd o mână întinsă pe jos. Dar niciun zgomot, nimic.

Mi-era teamă că individei să nu i se fi făcut rău sau cine ştie ce dumnezeu să fi păţit. Anunţ unul din debarasatori, iar răspunsul lui e “tot n-a ieşit?” Aham, deci e de ceva timp acolo şi nimeni nu face nimic? Mai vine un coleg de-ai lui şi o roagă frumos să deschidă uşa că altfel vor fi forţaţi să o spargă. Dinăuntru nimic. Nişte tipe în baie: “Da’ lasaţi-o! Alarmăm lumea degeaba. Am păţit-o şi noi cu alte prietene. Iese ea.” Eu: “Cum s-o laşi aşa, dacă îi e rău?”. Ele: “Eh..vomită şi-i trece”. Şi pleacă. Mie nu prea-mi vine s-o las acolo şi-l rog pe tip să facă ceva. Eu fiind deloc experimentată în astfel de situaţii (nu mi-am văzut nicio prietenă aşa vreodată) nu prea ştiu cum să reacţionez mai mult de atât.

Vine o altă tipă şi încearcă să vorbească pe sub uşă cu cea dinăuntru. Barmanul o roagă iar să deschidă uşa, promite să-i facă o limonadă. Nimic. Niciun sunet. Nu vrea să deschidă neam. Tipa zice că o sperie băieţii dacă ţipă să descuie uşa, dar nici la ce zice ea nu reacţionează. Doar stătea acolo întinsă pe jos. Când cei doi pleacă în căutarea unui bodyguard care să vină să deschidă uşa cumva; atunci pare să-şi dea seama şi se ridică să descuie.

Eu am plecat. N-am vrut să-i văd faţa şi poate pe viitor s-o mai văd şi să-mi rămână în cap drept tipa întinsă pe jos într-o cabină de toaletă din kulturhaus.

Cred că am spus din titlu păreare mea referitor la astfel de situaţii. Nu zic să fie toţi ca mine…no way. Dacă bând te simţi bine este foarte ok. Dar de ce trebuie să ajungi în aşa hal. Dacă ştii că nu ţii la băutură de ce bei? Şi mai naşpa e că le vezi aşa de la 14-15 ani.

La fel de grav mi se pare şi să zici “las-o că e bine”. Dacă Doamne fereşte i se face rău, se loveşte cu capul de vas, cade cu capul în toaletă sau alte cele. Las-o că e ok singură, îşi revine ea.

Cheers honey!

6 thoughts on “Drunk women = yack, bleah etc.

  1. Da, e periculos in Kulturhaus, la ce preturi au, dar oamenilor astora care exagereaza ar trebui sa li se faca poze si sa le fie interzis accesul in club data viitoare.

  2. se pare ca vechile vorbe sunt mai prezente ca oricand->
    cine are urechi sa auda: cine se aseamana se aduna

    ceea ce este revoltator este lipsa unei atitudini umane potrivite din partea staffului. civilizatia si ‘kultura’ nu te fac om. iubirea te face.

    o zi buna!

  3. ale tineretilor valuri …:) nimic deosebit. nu este prima si nici ultima persoana in situatia asta. fiecare face ce vrea cu viata lui:).

Leave a Reply

