Rautacisme – despre groupies

“Frate, ce rele suntem!”, “Mah…hai ca sunteti rele!” – Le aud destul de des…si o spun de multe ori. Dar imediat imi vine si replica, mult mai logica decat afirmatiile ” Nu, nu suntem rele. Suntem realiste sau cel mult rautacioase!”

Cred ca exista aceasta diferenta intre a fi rau innascut si a fi rautacios. Un om rau uraste, jigneste, loveste, se simte bine cand ceva merge prost, cand altii sufera si altele de gen. A fi rautacios e o placere a fiecaruia dintre noi la un moment dat…sau cel putin a femeilor. Te simti bine cand nu-i vine bine rochia uneia, mai zici de una-altu ca-s urati sau “blonzi”, ca nu se potrivesc pentru ca aia e prea draguta pentru el sau el prea destept pentru ea, acel ras din reflex cand ceva penibil se intampla si altele de gen.

Eh..sunt anumite situatii cand nu ma pot abtine de la a fi rautacioasa. Si multe dintre ele sunt in preajma concertelor cand e lume multa si diversa adunata. Iar cel mai tare ma amuza groupies.

About me 1: N-am fost niciodata groupie, n-am avut niciodata o trupa pentru care sa fac crize, ca toti dracii, sa lesin si altele. Doar am sarit prin casa, singura, 15 minute cand am aflat ca sunt voluntar la Coke Live si pot sa-i vad pe The Prodigy…i-am vazut din primul rand si chiar si de dupa gard, iar acea ora de zbantuiala totala probabil o voi mai regasi doar la un viitor concert al lor. Si am mai ranjit o zi intreaga cand am aflat ca se reuneste Travka – eram printre putinii care stiau..s-a anuntat oficial peste o saptamana…but I felt it that someday they’ll be back asa ca era satisfactia celui de-al 6-lea simt :D. Mereu am considerat ca si cei de pe scena sunt oameni cu calitatile si defectele lor, le-am respectat mereu munca si i-am apreciat pentru operele lor. Personal prefer sa ma rezum la creatie cand ma raportez la o trupa, caci altfel ar putea pali aprecierea pentru munca respectiva.

Da da…groupies…sau de cele mai multe ori fake groupies…astea sunt si mai funny. Vorbesc la feminin pentru ca nu prea mi-a fost dat sa vad baieti “dandu-si arama pe fata”.  Cele care stiu pe bune versurile, toate melodiile, istoria trupei, numele membrilor acesteia si vietile lor personale sunt deja la categoria enciclopedii si nu te poti intreba decat “De ce te-ar interesa care-i mancarea lor preferata sau ce filme au mai vazut in ultima perioada?” Dar aici poate doar adevaratii fani imi pot raspunde.

Fake groupies sunt delicioase cateodata. Fetele bine aranjate asezate in primul rand carora le place sa tipe la fiecare inceput de melodie, chiar daca habar n-au ce urmeaza. Stiu cateva versuri de la cele mai cunoscute melodii, improvizeaza pe restul sa se vada ca dau din buze, dar cu miscari din cap pentru ca parul, desfacut bineinteles, sa le vina peste fata si sa nu se cunoasca daca pronuntia e o limba inventata pe moment care se muleaza pe versuri. Danseaza pe orice melodie frenetic, energic si simt fiecare vers si din cand in cand subtil arunca priviri in jur sa vada daca sunt privite asa cum trebuie si mai ales daca cei de pe scena le vad. Sunt fetele care rad la orice gluma a trupei, fie ea si foarte proasta, aplauda orice initiativa, sfat, vorba de duh a vreunui artist din fata lor, again se mai uita putin sa vada reactii. Sunt fetele care mereu spera ca tipii mai draguti din trupa sa fie singuri, sa le observe si eventual cand le cer sa faca o poza cu ei (care va ajuge 4 sure pe facebook cu caption “cu X de la trupa Y – unde x si y clar nu sunt necunoscute) sa poarte o conversatie mai lunga, un zambet, o bere, o…cine dumnezeu mai stie. Dar cum viata ar fi mai trista fara ele ni le dorim in jurul nostru.

About me 2: Si pe mine ma gasiti de la o vreme incoace in primul rand sau in backstage-urile improvizate de la noi – cineva trebuie sa observe imaginea, starea trupei, cum comunica, mici probleme tehnice nesesizabile din sala, detaliile . Sunt cateva trupe care-mi plac si ale caror versuri le stiu si pe care le cant cat pot de tare si bineinteles dansez. Sunt aia care vorbeste, se prosteste, se hlizeste mereu, poate iti da curaj sa faci la fel, dar care te observa si te taxeaza. Da…sunt rautacioasa.

* Bineinteles sunt subiectiva in afirmatiile de mai sus si nu-i suport p’aia care tin ritmul aplaudand.

2 thoughts on “Rautacisme – despre groupies

  1. A groupie is a person who seeks emotional and sexual intimacy with a musician or other celebrity. “Groupie” is derived from group in reference to a musical group,[1] but the word is also used in a more general sense, especially in casual conversation.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Groupies

    deci fake groupie este cea ce nu se culca cu solistu’?

  2. am avut si eu momentele mele in care vroiam neaparat sa fac poza cu Tudor Chirila si dupa cateva poze nereusite am renuntat ca mai tarziu,”cand am crescut”, sa ajung sa nu imi placa de nici o culoare sa merg sa cer autograf, sa privesc artistul, care o fi el, ca pe Dumnezeu cu o privire tampa si un zambet cat se poate de larg, nu imi place sa ma bag in seama doar de dragu de a avea in palmares: “5 cuvinte schimbate cu artistul x printre care se numara: buna, aaaaa, vroiam sa te intreb…care e melodia ta preferata”. Plus de asta…cred cu tarie ca sunt oameni normali ca noi toti si ca au si ei o viata normala in afara scenei si cred ca ar vrea totusi sa mai poarte si o discutie normala cu cineva fara ca acel cineva sa intre in vorba cu e/ei/ea/ele doar pentru ca sunt cool si sunt de la trupa x.

    Un lucru care imi place in schimb sa il fac la nebunie..doar ca sa vad reactia “starurilor” e sa fac eye-contact la greu..imi da un anumit vibe:P si poate chiar ii face pe ei sa zambeasca…sau sa flirteze..dupa caz:))

Leave a Reply

