N-am suflet?

Ma vad cu Ana dupa ce am intarziat datorita viscolului aproape 30 de minute. Imi zice ca un caine a fost muscat de alti 2 si sa mergem la farmacie sa luam fasa si apa oxigenata sa-l panseze. Primul meu gand “of..dupa ce ca intarziem mai vrea sa faca bine si cainii, nu putea sa se duca cat m-a asteptat pe mine?” Pana la urma am mers. Bineinteles cand ne-am intors langa catelusa aia stateu alti 2 dulai de o pazeau asa ca Ana n-a putut s-o panseze.

Aud zilnic de diferite cauze pentru care se strang bani, se fac campanii online, se dau tweet-uri si RT-uri, coduri IBAN si altele. Nu pot macar sa dau mai departe. Nu simt sa fac asta. Chiar daca eu nu am bani sa ajut nimic nu ma indeamna sa spread the word.

Primesc mass-uri despre persoane care au nevoie de o anumita grupa de sange, de nevoie de ajutor pentru un centru de animale sau ajutor umanitar. Nu-mi vine sa apas butonul de send.

Si chiar nu stiu de ce. Imi pasa de toate astea. Imi pare rau de persoanele respective. Stiu ca daca as avea nevoie le-as multumi tuturor care ar face asta pentru mine din tot sufletul.  Donez sange cand se fac campanii. O fac pentru ca am cea mai naspa grupa si stiu cat se cauta. Na..dau la toti, iau doar de la 01 rh- . Am avut un cutzu tare minunat. Care a avut tot felul de chestii si pe care l-am doftoricit la greu. Iubesc animalutele foarte mult, adun toti cainii dupa mine pe strada si le dau sa manance daca am ceva.

Acum la stiri sunt 2 cazuri asemanatoare:

1. Azi am primit mass in cautare de voluntari pentru a deszapezi centrul de animale de la Glina. Acum la TV arata ca acolo a fost prezent un numar considerabil de detinuti care au facut chestia asta. A win-win situation: cainii nu mai stau sub zapada, ei castiga 1 zi afara si ceva reducere din pedeapsa.

2. Exista o pustoaica cu o voce fooooarte buna, care a castigat numeroase premii nationale si internationale si acum ar trebui sa ne reprezinte la San Remo Junior, dar n-are bani sa trimita garantia ca va merge…1000€.

Sunt egoista? Da. Dar de ce acum mai mult ca altadata?

4 thoughts on “N-am suflet?

  1. de ce acum mai mult ca altadata ? pai …ca sa primesti raspuns …. uita-te la stirile de la ora 17:00 sa vezi in ce lume traim …mai rea decat este acum nu are cum sa devina … si ….este molipsitoare aceasta rautate …ne “imbolnavim” toti ….

  2. Eu sunt şi mai rău la zgârcenie, ca posesor de de 0 cu Rh negativ. Nu ca n-aş da, dar n-am încredere că nu mi se bagă ceva în venă, mai degrabă decât mi se ia. Dau câte un mărunt când am, dar nu pot scăpa de spectrul “Filantropia”. Nu vreau să fiu atât de fraier, doar pentru că am mila.
    La oameni mă refer. Faţă de animale, mila e nemarginită.

  3. si eu ma intreb acelasi lucru de fiecare daca cand cersetorii din ratb si de pe strada se uita la mine in ochi si imi cer bani si nu le dau. de ce nu le dau? pentru ca mi-am pierdut increderea ca ei chiar nu au si ca ei chiar au o problema. de batranici nu zic nimic ca mi se rupe sufletul dar de restu…really now…majoritatea dintre ei ar putea sa munceasca..orice. dar poate au si pretentii…cred ca the same it goes cu datu’ massurilor mai departe…nici in astea nu mai am intredere. then again nu consider ca asta ma face fara suflet pentru ca atunci cand am posibilitatea sa real help, i do it with all my heart.

  4. Cainele ala nu mi-a cerut sa-l ajut, am facut-o (n-am mai facut-o eventual) din proprie initiativa. N-a stat cu mana intinsa,nu si-a facut campanii, nu a postat pe twitter sau FB. Nu mi-a scos nimeni banii din buzunar, asa am simtit atunci.
    PS : N-am dat massuri mai departe niciodata, bani pt sinistrati ioc, pt Haiti nici atat.

Leave a Reply

