Baddies – raii care l-au invins pe raul Mojo Jojo

Vineri seara, club Mojo, The Brit Room şi o trupă fix pe temă direct din Southend, UK – Baddies. În deschidere The Mono Jacks – România, pe care din păcate i-am ratat. Involuntar, pentru că au cântat mai devreme decât ora anunţată pe afiş, iar pe la 22:15 când am ajuns noi se cam terminase concertul lor.

Ne-am acomodat cu locul, cu oamenii care nu mai conteneau să apară şi în scurt timp am auzit sunete puternice dinspre scena. Ne-am făcut drum până în faţă, de unde nu ne-am mai dezlipit până la final.

Baddies e o trupă tânără, cei patru băieţi cântă împreună de vreo 2 ani, au un album la activ « Do The Job » şi unul în proiect. Au fost comparaţi cu Franz Ferdinand, iar melodiile lor disponibile online sună foarte bine. Cam asta ştiam despre Baddies înainte de concert.

Ce ştiam după ? … citeste aici

Leave a Reply

