Secrete

SECRÉT, -Ă, secreți, -te, adj., s.n. I. Adj. 1. Care este ținut ascuns, care rămâne necunoscut, nedivulgat; confidențial.

Sunt doua tipuri de secrete: ale tale si ale lor.

1. Ale tale, respectiv ale mele. Am secrete. Si am multe. Si intotdeauna voi avea multe secrete. Cand am descoperit cele 4 tipuri de temperament ma incadram clar ca fiind o extravertita sangvinica, dar cu timpul am observat si jumatatea introvertita flegmatica. Sunt sociabila, glumesc si vorbesc mult, explic, dau sfaturi…dar exista posibilitatea ca niciodata sa nu stii ce gandesc in momentul ala. O singura persoana mi-a zis ca-i e frica de mine, ca nu stie ce gandesc (ei erau beti..eu treaza). De ei chiar mi-era drag si gandeam doar de bine…cel putin tipul respectiv era foarte ok.

Toti cunoscutii pot confirma ca nu stiu foarte multe despre mine…sau stiu doar ce vreau eu sa stie. Recunosc ca-s un pic a control freak. Nu-mi place sa stie toata lumea viata mea personala, spun doar cui vreau si nici atunci tot. Nu am incredere in oameni incat sa ma deschid si sa spun tot.  Si e bine asa…la mine acele secrete sunt in siguranta. Atat cat e nevoie.

Proiectele le tin secret pana cand se materializeaza. Probabil sunt dependenta de independenta mea si aflarea unui secret o vad ca o dependenta si de altcineva…si nu suport sa trebuiasca sa fiu dependenta de cineva.

2. Secretele lor. Inca imi amintesc secrete din copilarie pe care nu le-am spus nimanui. Aflu secretute azi si maine uit de ele si le spun. Daca e foarte important si doar mie imi poti spune poti fi sigur ca la mine ramane. Daca pe langa mine e secret si pentru alte 5-10 persoane nu te gandi ca-l voi cara cu mine forever…mai mult ca sigur il divulgi tu inaintea mea.

Cel mai aiurea mi se pare cand aflu un secret despre cineva de la persoana care chiar nu trebuia sa-l dea mai departe. Ramane la mine, dar uite asa creste neincrederea mea in ceilalti.

De curand am aflat ca nu-mi plac foarte tare petrecerile secrete. Cel putin alea la care unii sunt invitati si altii nu sau cand nu stiu cine e invitat si mi-e teama sa nu stric tot pentru ca n-am stiut lista de invitati.

Unii se intreaba noaptea in pat “Oare ce face Alina toata ziua?”. Te intrebi de ce nu spun nimic, de ce scoti vorbele cu patentul de la mine atunci cand e vorba de viata mea? Pai tocmai d’aia…ca e viata MEA.

Voi incepe documentarea despre Organizatiile Secrete. Sau poate deja fac parte din Francmasonerie. Hmm…

One thought on “Secrete

  1. “unii” se intreaba noaptea in pat…. subtil, subtil. si in rest…m-am mai destupat la creier la unele chetii. si…iti’s nice to know i can trust u if i ever need it (la modul serios, colosal, catastrofal ;)) )

Leave a Reply

