3in1 Weekend pack – Recenzii

Weekend-ul ce abia s-a treminat a fost unul plin de evenimente muzicale pe care nu le puteam rata. Eh pe unele le-am ratat de tot, Rain District (sa nu mai ziceti la nimeni, dar abia azi am aflat de concert), pe altele pe jumatate – EMIL, iar unele au fost pe deplin satisfacatoare, si aici incadrez The MOOod si Urma.

Asadar, vineri am alergat din Silver Church catre Control, in incercarea de a prinde doua concerte pe care in zile separate le-as fi vazut in totalitate, dar am avut de ales…asa ca votul meu a mers catre The MOOod. Pentru a citi cum mi s-au parut cele doua concerte check aici pentru EMIL si aici pentru The MOOod.

Sambata seara decizia a fost mult mai usoara – Urma in Fabrica.Ā  Si-am reusit, alaturi de Ana, sa strabatem nametii si sa infruntam viscolul pana acolo…si frigul de acolo pentru a lua parte la un frumos concert-cadou de sfarsit de an. Pentru recenzie Urma un click aici.

Cred ca va urma o perioada destul de linistita din punct de vedere muzical…la fel cum trebuie sa fie si sufletele noastre de sarbatori…bla bla bla.

Leave a Reply

