Cum sa fii lamer de Club A

De vreo două ori am zis că nu mai calc noaptea în acest club. Decizie luată în urma unor discuţii pe teme vestimentare (ne)acceptate de club, cu băieţii în pulover ciclam şi jacă de pele de la intrare.
Vineri noapte însă ne plictisisem de muzica din Control care era compusă ori din melodii prea vechi ori acelaşi stil pe care oricum nu ştii cum să mai dansezi încât să nu pari că doar te bâţâi. Ţinte: Goblin, Revenge, Suburbia etc…ceva în centrul vechi să fie. Gaşcă mare, păreri împărţite, concluzie: ceva fără intrare. Revenge – mic, no air, fum cât cuprinde…şi cineva a venit cu ideea minunată: Club A. Oricât am mârâit, bâzâit, pisicit n-a mers. Nici măcar Jorj care de curând avusese o experienţă marcantă acolo nu m-a susţinut.
Aşa am dat de lamer-ul de Club A. Cum îl recunoşti? Este venit ori singur, ori cu câţiva prieteni la fel de lame ca şi el. Îi găseşti în prezenţa unor fete singure care dansează şi se simt bine sau în prezenţa unor fete aşezate pe undeva.
În prima situaţie se postează lângă, se zgâiesc fix la ele (poate-poate apare un eye contact să se bage în seamă), se uita admirativ la stilul de dans şi comentează cu tovarăşii. Dacă apare o melodie mai antrenantă încearcă să-şi arate măiestria în ale dansului, cu mişcări haotice şi bineînţeles pe lângă muzică, ritm şi ce mai ţine de domeniul ăsta. Hmm…tot nu a atras atenţia…iar ele mai şi chicotesc..revin la poziţia de standby cu privirea de macho fix către ele, una o pica.
Dacă vreuna face mişcarea greşită şi-i acordă cea mai mică atenţie începe “dansul de împerechere’. Toţi lamer-ii vin prin spate şi iau fata de mijloc. În funcţie de melodie o iau de maini şi le vântură prin aer de parcă aşa ceva ar arăta a dans. Dacă ea e prea plictisită ca să-i facă vânt sau îi place să facă mişto stă într-o poziţie sictirită în timp ce el se agită în spatele ei ţinând-o de mijloc.
În cea de 2-a situaţie, dacă una din fete a obosit de la atâta dans şi se aşează să-şi tragă sufletul lamer-ul îşi face curaj şi o abordează, după caz în engleză sau română. (Acelaşi individ i s-a adresat unei tipe în engleză şi prietenei ei peste 10 minute în română). Metodele sunt mai multe: o invită la dans dacă e mai blues, de ţinut în braţe – sau oricare gen el tot la fel dansează – o întreabă de ce stă, ce va povesti ea a 2-a zi, că a fost în club şi a stat? şi alte fraze cică funny de agăţat.
În cele din urmă ele pleacă sau ele agaţă pe alţii sau ele fac mişto de ei şi rezultatul e acelaşi: ei pleacă acasă aşa cum au venit.
M-am amuzat sâmbătă dimineaţă pe tema asta, la un moment dat am încercat şi să-i imităm, dar de bunăvoie şi nesilită de nimeni tot nu mai calc noaptea în Club A.
Însă castraveciorii muraţi alături de sandvişul cu şniţel de pui din Oktoberfest la 6 dimineaţa este un preview la micul dejun delicios.

5 thoughts on “Cum sa fii lamer de Club A

  1. Sa mor daca inteleg ce ai tu ca baietii…sunt veniti in club si apica singura metoda sigura de a agata ceva…Au auzit si ei ca la fete le place barbatu’ alpha si care e direct cu ele. Asa ca incearca si ei…Mie era sa imi iasa odata cu treaba asta :))

  2. bine ca nu razi si de hipsterul de control care o arde britpop cu palarii, tenesi, esarfe si mai stiu eu ce poponarii vazute la alti hipsteri si puse pe el sa fie in “trend”..

    • Din pacate n-am prea avut timp sa scriu in ultima vreme, dar stai linistit ca nici pe ei nu i-am ratat.
      Intre timp fac reasearch si material se pare ca am din plin.
      Tie pe unde iti place sa iesi? Btw…astept comentarii si despre fete de genul asta.
      Have a nice day!

      • Pai sincer, nu-mi place sa ies prin niciun club din bucuresti. Insa cum altele nu exista incerc sa le inghit pe cele existente(ajutat de numerosi aditivi).
        Cat despre fauna/flora(depinde cat de “rautacios” privesti problema) care frecventeaza cluburile as putea face un intreg atlas.

  3. “Ieri seara eu Sergiu Blidea la inchiderea clubului am fost batut de catre “agenti de paza” pentru ca am vrut sa folosesc pentru ultima oara toaleta…ca de,pe strada nu e frumos…
    Atat eu cat si prietenul meu Stoica Cristian am fost maturi umane pe ringul de dans
    Fara nici o putere de a riposta am primit cu “bucurie” ospitalitatea celor 4 agenti.
    Ce aveti de spus in legatura cu asta?
    In rest numai cuvinte de bine pentru barmanii si oamenii de acolo.
    De precizat ca va scriu acest mesaj cu un ochi vanat si un traumatism cranian, o plaga deschisa la piciorul drept,dureri intercostale si ambele coate facute praf…
    Asta nu e Club A-ul pe care mi-l doresc!!!
    Si toate astea sunb privirile ultimilor clienti din club.
    Este a doua oara cand imi este sters postul…ce inseamna asta? ca acest club este condus de niste matahale fara minte?
    Asi dori sa aflu si eu ratiunea din spatele actiunilor lor!!”

Leave a Reply

