Bairam

Prin tineretile mele, cam in primii ani de liceu nu prea colindam cluburile…asa ca ne strangeam cate o gasca mai mare si ne petreceam pe la cate unul pe acasa. Si era funny, distractie mare, muzica tare, rasete etc. Dar niciodata nu m-am gandit cum e pentru vecini. Eh iata, ca dupa ceva ani buni asa ceva se intampla la mine in bloc. La etajul de deasupra, lateral stanga, intr-o garsoniera. E ora 3 cand scriu, nu mi-e somn, dar sunt stresanti teribil. Ori am imbatranit eu, ori astia chiar sunt mai rau decat eram noi. Trebuie sa mentionez ca se aud niste zgomote de zici ca arunca cu fotoliile prin casa si de asemenea, ca playlist-ul lor contine melodii ca: Macarena, Raisa (ori cum s-o numi) de la Fly Project si altele apartinand aceleiasi trupe + many commercial house songs ale caror nume ori solisti nu le recunosc. Si in acest moment am placerea de a-l asculta pe Stefan Banica Jr.  Cred ca mai putin strasanti au fost si baietii din Leu, care saptamana trecuta ascultau la 4 dimineata pe replay “Pusca si cureaua lata”, ce baietii erau ei odata, alternata cateodata de alte melodii din folclorul romanesc.

So…un pic de intelegere, va rog, pentru eventualele consecinte ale acestei seri asupra atitudinii mele in viitorul foarte apropiat. Caci in cel apropiat voi face o cura de Prodigy & Kultur Shockpentru dragii mei vecini.

One thought on “Bairam

Leave a Reply

