Cinci zile in Cluj

In cinci zile am:

– revazut prieteni care locuiesc acolo

– fost la concert Florin Chilian (noroc ca a fost gratis, ca la altul nici ca ma mai duc)

– lipit afise, sticker-e pentru Impact ArtFest

– mers in 4 pub-uri ca sa dansam, cantam …

– invatat centrul clujului, drumul pana in manastur si pana la sala sporturilor pe mai multe cai

– facut flash mob pentru promovarea voluntariatului pe strazi, statii de autobuz si treceri de pietoni

– pictat banner-e in curtea liceului Mihai Eminescu alaturi de copilasi de clasa I

– aflat de ce, unde si cum a murit Dumitru

– montat corturi

– modelat lut impreuna cu copilasi

– jucat o piesa de teatru forum ecologista

– cumparat cercei (si i-am pierdut)

– ascultat admirativ Twisted Cables si Tunderground

– topait ca nebuna la Kumm cu Bzz

– privit si ascultat incantata Lemon

– urmarit cu atentie show-ul cu foc al celor de la TSRT pentru a fura ceva trick-uri

– demontat corturi

– dansat pana la 4 dimineata, desi ma dureau rau de tot talpile, in cel mai prost aerisit club in care am fost pana acum, Fire

– avut patul plin de lucrurile tuturor din camera

– mancat cele mai bune senvisuri ever….vreau Jaco in Bucuresti

– savurat clatite fericite si intelepte

– cunoscut oameni faini

– vorbit cu accent cateodata

– jucat “Mafia” in gradina botanica

– aflat cate vacute are Tudor in Music Club

– luat trenul catre Bucuresti cu un pic de regret ca n-am reusit sa vad tot orasul si ca am stat putin…dar mi-era si dor de casa si de Bucuresti

Am…M-am…Ma voi…Sper

3 thoughts on “Cinci zile in Cluj

Leave a Reply

