Gianna Nannini si Mircea Badea

N-au legatura intre ele cele doua personaje din titlu, poate doar prin faptul ca ambele mi-au atras atentia aseara prin ceva.

Acest post ar putea fi despre cum caderile de la bursa m-au dus pe mine la concert la Gianna Nannini, dar mai bine scriu cat de fain a fost concertul. Femeia asta e nebuna…canta, topaie, canta la fel de bine si cand topaie. Ce mai…an artist. Si nu doar ea. Cei 7 baieti care canta cu ea sunt la fel de buni (din mai multe puncte de vedere unii 😛 ).  Concertul cred ca a durat vreo 2 ore, s-a intors de vreo 3 ori la bis, a cantat la chiatara, pian si tobe (dupa ce s-a aruncat peste ele) si parea foarte happy acolo pe scena. Ce mi-a placut la acest concert, pe langa muzica, a fost proiectia video de pe fundal.

Public a fost destul, de toate varstele, vorbitori sau nu de italiana, romani si italieni. Muzica ne aduce la un loc si face sa dispara divergentele.

(Click pe poza pentru mai multe imagini)

Trecand de partea interesanta si atractiva a serii ajungem la emisiune lui Mircea Badea, In gura presei, care tocmai incepuse pe la ora la care am ajuns eu acasa. Urmaresc in fiecare seara emisiunea ca-i funny individul si cum le zice el pe fata la cate unii. Dar treptat asa incepe sa mi se cam ia pofta de a ma uita. In primul rand pentru ca a dat-o rau pe mondenitati. In fiecare seara vorbeste despre patachine si baieti de bani gata, despre fete de la diferite pagini etc. Daca am vrea mondenitati sunt destule emisiuni idioate la care ne-am putea uita. In al doilea rand, eu sunt foarte curioasa daca realizatorul emisiunii asculta muzica si ce genuri, ca de cand ma uit la minunatul program l-am auzit numai mirandu-se de diferite trupe, cunoscute de altfel, dar despre care se pare ca el n-a auzit…aseara fiind foarte mirat de ce a fost atata lume la Leonard Cohen. Si mai am o curiozitate…oare iubita lui cum se imbraca? Caci tot aseara era foarte indignat de faptul ca intr-o revista erau prezentate dresuri colorate (verde, galben, violet, turcoise) si nu-si putea el imagina cum de o femeie poate purta asa ceva. De asemenea, fetele din poze avea niste rochite moderne si foarte dragute, din punctul meu de vedere, dar pe care el le-a numit husa si sac. Ce gusturi o avea si baiatul asta?

Later edit: Mi-am amintit ca m-a mai deranjat ceva aseara la domnul Badea. Faptul ca nu respecta telespectatorii, pe care ii face cretini, in direct. Mai nou da si numerele acestora pe post. Din punctul meu de vedere nu asa se abordeaza o problema ce implica injurii…dar fiecare face cum ii trece prin minte.

3 thoughts on “Gianna Nannini si Mircea Badea

  1. pentru ca ai indraznit sa te duci la gianna nanini fara mine, o sa ma razbun si o sa zic public tutoror ca alina nu si-a dezlipit ochii tot concertul de pe chitaristii giannei. na! >:P :)) 😀

    badea e cam dobitoc uneori…mai ales cand nu prea are subiecte bune de dezbatut, atunci se leaga de orice si nu prea ii iese, ca da cu mucii in fasole :)) si e si badaran. crede ca publicul il aduleaza atat de tare incat are orgasme instantanee cand il jigneste :))

    dar eu nu prea ma mai uit la el…sau la tv…in general…sa fie sanatos! :))

Leave a Reply

