Une nuit de rêve

Cam asa a fost noaptea de sambata spre duminica. Si motivele au fost destule. 2 in 1. Zilele Bucurestiului si Noaptea Alba. In centrul orasului s-au tinut spectacole de circ, piese de teatru pentru copii, concerte de muzica si dans traditionale romanesti, grecesti, rusesti, croate, aromane, mexicane, germane, muzica lautareasca, parada de costume de epoca si concerte de muzica medievala, parada de trasuri, concerte cu Margineanu, Costel Busuioc si Bryan Adams, show cu apa, foc, laser si artificii in parcul Izvor plus spectacol de artificii in Piata Constitutiei.

Printre zecile de mii de bucuresteni/romani nativi ori adoptati ne-am facut si noi loc, eu si Diana. Am incercat sa surprind in cateva fotografii locurile prin care am trecut (Click pe poza pentru a vedea mai multe imagini) pentru ca mi s-a parut foarte frumos Bucurestiul asa plin de oameni dornici sa-l (re)descopere. Mult mai incantata eram cand pe langa noi treceau oameni din alte tari, caci una din dorintele mele mari si multe este sa fie Romania si Bucurestiul cunoscute. Pentru ca exista multe lucruri de vazut, daca vrei sa vezi.

Am fost un pic dezamagita de faptul ca, desi era trecut in program ca unele muzee vor fi deschise pana la ora 3, Muzeul de istorie inchisese de la 22, iar MNAR pe la 1 avea portile inchise. La Antipa era o coada pana in strada, asa ca ne-am lasat pagubase si mergem altadata, chiar daca vom plati bilet.

Oricum, pentru mine, nimic nu mai putea strica magia show-ului cu foc, apa, lasere si artificii.

Si pentru ca orice poveste are si personaje negative, i-am avut in distributie pe renumitii cocalari si pitipoance, gunoaiele aruncate in fantanile arteziene si minunatul domn care s-a asezat langa mine mancand seminte si scuipand cojile pe jos (daca il vedeti aruncati cu oua in el – dar apoi adunati cojile de pe jos 😛 ).

Mais une nuit de rêve est une nuit de rêve et elle restera comme ça toujours.

2 thoughts on “Une nuit de rêve

  1. he hee…a fost o noapte grozava. si acum ma gandesc la ea. Bucurestiul pitoresc a fost aseara pur si simplu magic. ai avut si am avut si companie buna nu? 😀
    topul meu pentru aseara?
    1-spectacolul de lumini,apa,foc,lasere si artificii
    2-concertul brian adams
    3-concertul margineanu
    4-drumul pe jos pe victoriei cu tine
    5-mariachi
    6-statul la coada la kurtos
    7-macii pe care i-am gasit rasfirati pe drum, pictati, modelati…
    8-cand am mancat nuga aia topita varza si ne-am uitat la artificii
    9-statul in statia de tramvai dimineata
    10-cum mi-am facut maci pe unghii in 311 la intors, cand nenea ala ma balanganea cu viteza lui si eu ma pictam pe degete :))
    puuuppp! you’re great! :*

Leave a Reply

