Graffiti la Carturesti

Azi, la Carturesti Verona a avut loc workshop-ul Graffiti – intre arta si controversa, de pe la 12 si pe la 6:15 a inceput si o dezbatere despre acest fenomen, fiind in acelasi timp lansarea cartii”Graffiti. Arta strazii pe cinci continente”.

Eu am ajuns pe la 5:30 si nu era foarte multa lume prin zona, vreo 5 graffer-i pe schele, MTV-ul si vreo 5 privitori. Eu ma asteptam sa vad mai multa lume, stiind ca este un subiect interesant si un must printre pusti. Sau am ramas eu cam in urma? Cand eram eu prin liceu din 5 cunoscuti 3 erau graffer-i.

S-a strans ceva lume cand a inceput dezbaterea, s-a servit o cafea, o apa plata, s-a iesit la o tigara si o vorba in fata cladirii ca subiectele in discutie erau arhicunoscute: sa ramana graffiti in strada, sa fie sustinut de autoritati, cat de in urma suntem fata de occident etc.

Pe la 7 ne-am hotarat sa plecam pentru ca deja ne durea spatele, datorita scaunelor incomode, era forfota si atentia era deviata oriunde numai la discutie nu, coltul in care stateam avea vizibilitate zero la vorbitori si cam 4/10 la plasma cu desene si mai ales pentru ca ne statea gandul la niste eugenii (mai ales Anei) si un pahar de vorba sus, stiti voi unde.

Cam asta a fost rezultatul a 6 ore de munca.

3 thoughts on “Graffiti la Carturesti

  1. bai, mie imi place graffiti-ul…coloreaza naibii orasul asta monocolor! si unele sunt chiar faine…eu, daca m-as apuca de asta as desena pisici 😀 sa umplu toate zidurile cu tot felul de pisici simandicoase sau lenese… pacat ca nu a fost mai multa lume pe acolo, poate ca nu a fost destul mediatizat evenimentul, what do i know? 😛 tu ce ai desena zuzi pe pereti?

  2. mda,noroc de branea si pisica patrata, dar oricum si astia au avut chestii rupestre ancestrale.Cat despre mazgaliturile alea(scrisul argintiu e hidos) n-am cuvinte.Baietii aia ar trebui sa mai rasfoiasca albumul si sa ia aminte 😀 graffiti-urile de-acolo erau zuper

  3. buna am citi povestea ta depsre buc de anu trecut.am si eu una selectata in alea 22 anu asta.a ta a fost tare asa…ma regaseam in multe.a mea se cheama amintir intr,o zi portocalie.daca ai timp spune.mi ce parere ai.ps tare blogul…ev pune mai multe poze facute de tine.keep up

Leave a Reply

