Despre metrosexualitate

O alta minunata emisiune matrimoniala m-a inspirat sa scriu acest post. Cred ca se numeste “Ai grija ce alegi!”, nu mai stiu pe ce post e, dar cert e ca saptamana trecuta o tipa – dragutica de altfel – isi dorea sa cunoasaca, in vederea intemeierii unei relatii bazata pe iubire, sinceritate si incredere :P, un tanar metrosexual. Eee…de aici mi s-a aprins beculetul si mi-am pus intrebarea:

De ce si-ar dori o fata ca iubitul ei sa faca/sa aiba (daca nu la fel de mult, poate chiar mai mult decat ea) urmatoarele lucruri:

– multe produse cosmetice, produse pentru aranjarea parului, creme, masti etc.

– sa se epileze

– sa mearga foarte des la salon pentru a-si face freza(tuns, vopsit, tratament), a se indrepta la par, a-si face manichiura si pedichiura

– sa mearga la solar

– sa stie care-s ultimele tendinte in moda, pentru ca urmareste cu sfintenie revistele, posturile tv specilizate si site-urile creatorilor de moda

– hobby-ul sau preferat sa fie shopping-ul

Si cred ca mai sunt si alte activitati din astea specifice domnitelor mega aranjate si respectivilor baieti.

Eu una nu mi-as dori sa am cu iubitul meu o conversatie de genul:

– Iubitule, mi-ai vazut fondul de ten?

– Nu, dar poti sa-l iei pe al meu, vezi ca e pe polita cu creme, langa pudra. Cand termini sa vii sa ma indrepti si pe mine la par, ca n-am timp sa merg azi la Tom (aka hair stilistul), ca au adus noua colectie la Rebel.

– Vezi maine sa-ti faci timp intre 5 si 8 ca avem programare la epilat.

– Sigur iubire!

Voi?

7 thoughts on “Despre metrosexualitate

  1. =)) OMG!!! mor de ras!! nu, nu as vrea sa am o astfel de conversatie cu iubitul meu…si nici nu o sa am cu siguranta pentru ca nu as alege sa fiu cu asemenea om :)) nici eu nu prea ma omor cu aranjatul…mai mult fac niste kestii de rutina…gen jap-jap un epilat pe fuga, un machiaj usor cateodata si taiat si lacuit unghiile ( de lungime normala, nu gheare!). iubitul meu o sa fie un barbat adevarat, nu o domnisoara cocheta.(pe viitor, pentru ca tentative de metrosexuali am avut si eu si am fugit de ei…insa nu o sa se mai repete, everrr, everr…)a nu se intelege ca nu va fi sensibil si cu o inalta inteligenta emotionala…cam asta imi doresc eu…
    eu prefer homosexualii in locul metrosexualilor.

  2. În anecdota cu teoria evoluţiei se afirmă că cei cu păr pe piept au înţeles că evoluează şi s-au aruncat singuri din copaci în schimb ce bărbaţii fără de păr au alunecat când le-a venit vremea… Prefer unul care să ştie chit că e păros ca o maimuţă!!!

  3. Acest comentariu este un pamflet. Mi-am adus aminte:

    La ambasada SUA vine un român: “Vreau să emigrez.”
    “Vai, dar de ce?”
    “Din cauza problemei cu homosexualitatea”
    “Vai, dar de ce? Nu shtiatzi, tocmai s-a legalizat”
    “Păi tocmai. Vedeți, pe vremea nemților, dacă te prindeau te împușcau fără discuții.”
    “Vai!”
    “Apoi, pe vremea rușilor, intrai la închisoare, și când ieșeai erai compromis din punct de vedere social și profesional”
    “Da, dar aceste vremuri, grele intr-adevar, au trecut”
    “Așa e. Apoi a venit democrația și primeai doar o amendă, erai privit mai strâmb. Acum s-a legalizat… Dom-le, eu vreau să plec până nu devine obligatorie”

    … not that there’s anything wrong with it

Leave a Reply

