Amintiri Stufstock6

Hai ca mi-am facut si eu curaj, dupa vreo 2 saptamani de la incheierea Stufstock 6, sa scriu cum a fost pentru mine aceasta experienta anul asta…
A fost faina rau…cu lucruri noi pentru mine: calatoria singura cu trenul, dormitul la cort si pe langa cort mai mult de o seara, o saptamana in care am dormit 10 ore, conversatii din cele mai variate cu diferite trupe. Daca anul trecut The Dandy Warhols spuneau ca Vama Veche e locul tuturor posibilitatilor, anul acesta Chris (Air Traffic) a descris-o ca o combinatie de mai multe locuri, sudul Angliei+Hawaii, iar Kultur Shock si Deus au fost atat de atrasi de Vama, de rasaritul pe plaja si baia la rasarit incat nu vroiau sa mai plece. Dar cel mai in largul sau probabil ca s-a simtit Dylan (Konqistador), care a putut fi vazut in fiecare zi si noapte pe strazile Vamei imbratisand pe toata lumea, pe plaja facand baie gol… un adevarat vamaiot  😛
Voluntariatul in general mi-a adus multe satisfactii, iar cel de la Stufstock a adus un plus prin experientele la care nu m-as fi gandit acum 2 ani: am cunoscut oameni faini, am cunoscut trupe ale caror fan eram, am invatat despre organizarea unui astfel de eveniment si am invatat cum sa vorbesc si sa ma port cu jandarmii si oamenii de ordine, astfel incat sa nu mai abuzeze de puterea pe care o au :d.
In slideshow-ul de mai sus sunt poze de anul acesta cu cateva din trupele care au cantat si cu voluntarii prezenti la posturi, dar si la petrecerea pe care au meritat-o din plin.
Tnx pentru poze, caci eu am fost atat de inspirata incat nu mi-am luat aparatul :d
Sa ne revedem cu bine, drag si spor la anul…si de ce nu chiar mai devreme.
Later edit: Mi-am amintit ca n-am auzit numai lucrurile frumoase de mai sus. Dupa o discutie cu managerul de la Kultur Shock nu m-am simtit la fel de bine ca la auzul vorbelor de mai sus – cu toate ca eram constienta de cele auzite – cand acesta mi-a spus ca a facut multe ore de la Timisoara pana la granita cu Serbia, iar la un moment dat a trebuit sa mearga si pe un drum de pamant. De asemenea, a mentionat si ca in Romania este mare coruptia, pentru ca UE ne da multe fonduri, iar in tara asta nu sunt folosite. N-am putut decat sa-l aprob si-mi pare rau ca cineva ne-a intrerupt discutia ca tare mult mi-ar fi placut sa stiu care-i mai sunt parerile despre Romania, bune si rele deopotriva.
3 thoughts on “Amintiri Stufstock6

  1. nu mai povesti,ca daca te aud, asa ma oftiiic… pe mine nu m-au luat,uratii…dar daca ma luau si pe mine, ma gandesc ca nu mai traiai tu experienta mersului singura in tren…si nu as fi vrut sa iti iau asta. 😀 lasa ca la anul ma duc peste ei, no comment! pup la tine alino

  2. you’re such a liar…nu m-ai auzit decat o data..si nici atunci nu erai atenta, ca erai prea ocupata sa dai din cap si sa dai cu pumnii in mine. 😛

Leave a Reply

