Boring, frate!

Ca sa ma exprim eufemistic.

N-as fi vrut sa scriu vreodata post-ul asta, dar n-am cum sa n-o fac dupa ce concert a sustinut Travka azi. Acum nu stiu, poate e doar impresia mea, dar eu m-am plictisit. Am ajuns cand concertul incepuse, dupa ce am tras-o pe Ana dupa mine si eram plina de dorinta de a-i asculta. Dar de la inceput s-a naruit “visul”:

Locul ala e naspa rau pentru concerte, cel putin pentru rock. George statea cu spatele la public…si a mai cantat asa ceva timp si dupa ce noi am ajuns. Scena mult prea mica, Mizdan pe scaun (nu mi-as fi imaginat asta decat la unplugged si nu era cazul). Sound nou la melodii vechi care in mintea mea nu se potriveau de nicio culoare. Pe Misha l-am vazut ca exista abia la final cand au coborat de pe scena, de am crezut ca e concert fara el, caci nu se vedea decat din primul rand. In jurul meu oameni care venisera sa-i asculte (nu multi), oameni care venisera ca era un concert gratis (majoritatea) si oameni care n-aveau nicio treaba cu muzica lor. Mi-a palcut acordeonul din Vreau sa simt Praga. Finalul? Grandios. Venus care suna a melodie de local/restaurant.

Imi place muzica lor de mor, imi place mereu sa-i ascult live ca stiu ca-s foarte faini si George are o super voce. Dar vreau sa-i ascult cantand cu interes. Prefer sa platesc biletul, dar vreau sa nu se stea cu spatele la public, vreau sa li se vada pe fata ca le place ce canta si nu-i obliga nimeni. Poate sunt egoista, dar eu nu vreau sa devina o trupa comerciala. Muzica lor e mult prea faina ca sa se laude copiii emo ca-s fani.

Acum ceva timp ma “certam” aici cu realizatorii de la Autostrada TVR pentru ei si muzica lor. As face-o din nou, cu conditia sa nu mi se mai dea ocazia sa scriu ce se vede mai sus.

E doar punctul meu de vedere, poate altii considera ca e o evolutie si chiar buna.

2 thoughts on “Boring, frate!

  1. iaca de acu’nainte nu mai avem ocazia sa ne plictisim la un concert travka.ne raman alte modalitati.asa ca treci mai departe si scrie despre altceva:P

Leave a Reply

