Poi day…today..tomorrow…

De ceva timp ma tot chinui sa mai scriu ceva p’aici. Cand ma asez in fata monitorului habar n-am ce vroiam sa scriu, iar seara inainte sa adorm imi vin tot felul de idei, pe care, bineinteles, le uit pana a 2-a zi.

Azi insa n-am uitat ce vroiam sa scriu pentru simplul fapt ca s-a intamplat ieri si a fost foarte fain. Ziua de ieri a incheiat atelierul de creat poi-uri si mingi de jonglerie, si dupa cum bine se zice intr-o reclama “dupa munca si rasplata” a trebuit sa si testam la ce am lucrat. Astfel pe la 6 am ajuns in Cismigiu si ne-am apucat de repetat elemente de poi. Si se vedeau asa fain panglicutele zburand in aer, incat se tot strangeau copii pe langa noi :P. Si nu doar copii, pentru ca s-au apropiat si un grup de fotografi care au decis ca vor sa incerce si ei sa se joace cu poi-urile, bine…mai mult ca sa-si faca poze cu ele.

Si pentru ca nu este atat de usor sa invarti poi am hotarat sa ne relaxam un picut pe “Motoare”. De cat timp n-am mai vazut terasa atat de goala, iar limita minima de varsta sa fie 19-20 de ani. Ana a fost curajoasa si a incercat sa se joace si aici un pic cu poi-urile, dar n-a tinut mai mult de un minut pentru ca un “domn” imbracat cu un tricou cu sclipici si atitudine de prost cu putere, din staff-ul terasei cred a venit si i-a spus “Domnisoara esti la circ? Du-te la circ daca vrei sa invarti alea!” Dar nu ne-a descurajat si ne-am pus pe spus bancuri, urmate fiecare de o portie buna de ras. Inca nu am inteles de ce se uita un tip destul de insistent spre noi…poate pentru ca unele dintre noi au rasul mai colorat? :)))

Si pentru ca de azi incepe Saptamana Nationala a Voluntariatului, va invit sa va ganditi bine si sa va alegeti o organziatie unde sa fiti voluntar, pentru ca aduce foarte multe satisfactii aceasta activitate. Iar daca vreti sa vedeti animatie de strada veniti sambata in Parcul Cismigiu. Atunci se intampla evenimentul “Voluntar? Hai la carnaval!” ce va asteapta, pe toata durata zilei, cu activitati ca:

– animatie de strada, improvizatii,
– teatru de strada,
– improvizatii tobe,
– demonstratii breakdance,
– miniconcert muzica hip-hop, pop-dance, folk.
Cu mai multa animatie de strada va asteptam la festivalul din mai “Esti spectator? Ia ARTitudine!”, unde vor participa echipe din multe orase ale tarii. Pana atunci va asteptam sa va inscrieti la concursul foto “Capture the Artitude!”.
One thought on “Poi day…today..tomorrow…

Leave a Reply

