Piua!

President R mi-o dat leapsa, asa ca, na, am cautat prima carte de langa mine. Pentru ca sunt in sesiune prima optiune a fost un dictionar (dar i-am zis pas) si apoi “Relatiile publice. Principii si strategii” Cristina Coman…so:

“c) transgresiunile, care sunt actiuni intentionate, comise de organizatii care in mod constient incalca reguli de comportament anterior asumate(ascunderea unor informatii de interes public, distribuirea de produse periculoase, eludarea legilor); spre exemplu, scandalurile SAFI si FNI sau cel al diplomelor false;

d) terorismul, care se refera la actiunile intentionate, realizate de actori externi, cu scopul de a afecta in mod direct o anumita organizatie (prin afectarea angajatilor sau a clientilor) sau in mod indirect (prin reducerea vanzarilor, tulburarea procesului de productie); spre exemplu, asasinarea liderului sindical de la Tepro Iasi.

1.3 Etapele evolutiei unei crize”

Regulile sunt urmatoarele:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseşte a 5-a propoziţie/frază.
4. Postează pe blog textul urmatoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Dă leapşa mai departe la alţi 6 prieteni.

Dau leapsa la: Flori, Ela, Didi, Olga, Gabriel si Narcis (poate asa salveaza omenirea si-si repara blogul)

3 thoughts on “Piua!

  1. scrie pe blog asa “De ce e blogul ăsta aşa de varză? ca să nu vină piraţii şi extratereştrii din cartea lui Bobe să mi-l fure…” il trec pe privat daca cineva se simte jignit… sorry daca am incomodat, nu e ca sa-l am ca toti altii il am ca stiu eu de ce!!!

  2. Libelula Ceazăpăucă Nalia, galbenă cu aripi străvezii cafenii, uitucă foarte dar mult intuitivă si la care se pot constata si niste lucruri ciudate, jucam leapsa???? Am luat de pe blogul tau informatiile despre tine, hi, hi, “le-am furat adică”. Am facut curatenie… si e frumos. Bun venit in poveste…

Leave a Reply

