de azi

ca de obicei dupa vacante sunt cozi imense la casele unde se fac abonamente reduse pentru elevi si studenti. Dupa 2 zile in care am evitat aceste cozi m-am hotarat ca ar fi cazul sa stau vreo 45 de minute la una din ele si sa plec cu abonamentul in portofel. la grozavesti aceeasi coada de peste 50 de persoane, la Unirii 2 o coada de la casa pana pe la iesire. Cand sa ma asez la coada un tip ii sopteste altuia ca e alta mai mica in fata. vad ca sunt si celelalte ghisee deschise, ma duc si intr-adevar se faceau si acolo, iar coada era de vreo 6-7 persoane. Imi iau ce aveam de luat si in drum spre iesire zic de vreo 2 ori ca se fac abonamente si la celelalte ghisee. dar romanul se uita la mine ca bou’ la poarta noua si unul nu s-a miscat..stateau la coada aia imensa. Asta e, eu mi-am facut datoria de a-mi ajuta aproapele.

Dupa aud la guerrilla ca materia prima pentru sosele vor fi rapita, graul si floarea soarelui si Bogdan Serban comenta ca si gropile vor fi tto din floarea soarelui. Eu ma gandesc ca nu vor mai fi gropi si vor avea si romanii un job exact pe placul lor…daca toata ziua vor sparge seminte sa vezi ce de materie prima o sa fie si cum vor disparea gropile.

Poate se fac si tonomate pentru abonamente, in fiecare statie

Leave a Reply

