BCR stie ce-ti doresti

De ceva vreme au aparut print-uri si spot tv pentru noua campanie BCR (care si-a schimbat logo-ul in urma fuziunii cu brandul Erste), continand sloganul din imagine. Prima data am vazut print-ul si prima reactie a fost: “No way.” Care ar mai fi farmecul vietii daca cineva ar sti ce-mi doresc, daca mi-ar oferi totul la locul si momentul potrivit, fara a trai clipe de dubii si indecizie? Un punct de vedere realist are si flu.

Dar si mai interesant este clipul care, lasand mesajul deoparte, nu este deloc atent la detalii. (Imi pare rau ca n-am gasit clipul. Cu prima ocazie il pun) Un tip indecis in fata unei florarii, care vrea ba un buchet de margarete, ba de crini, cu o cutie in mana stanga. Din partea dreapta vine angajatul bcr si cu un aer de atotstiutor ii spune floraresei ce buchet sa-i dea avand in vedere ca domnul il dorea pentru aniversarea unui an de casnicie. De unde stia pentru ce doreste buchetul tipul respectiv? Pai …cutia si verigheta aproape noua l-au dat de gol. 1. Tipul are mana stanga bagata sub cutie, tipul vine din dreapta, cum i-a vazut verigheta? 2. Cum iti dai seama ca o verigheta este aproape noua privind-o de la departare?

Eu nu stiu ce-mi doresc in fiecare clipa, dar cu siguranta n-as vrea sa stie altcineva pentru mine.

One thought on “BCR stie ce-ti doresti

Leave a Reply

