"Draga Jurnalule…"

“Si?…ai mai scris ceva pe blog?” “Nop, n-am chef..nush..de la caldura…da’ n-am inspiratie” De multe ori am purtat “discutia” asta cu diferite persoane si zilnic le citesc lor blogurile sau ale altora, insa mie mi-a pierit inspiratia…bine..de fapt dispare atunci cand ma gandesc ca vreau sa scriu ceva. Pentru ca de obicei apare exact atunci cand nu am un calculator la indemana si pe foaie nu-mi place sa scriu, pentru ca mai apoi sa transcriu aici..dispare sentimentul. La fel mi s-a intamplat de curand. Am fost plecata la Resita si in drum spre Semenic este barajul Gozna(sper sa fi retinut corect), un loc superb amenajat cu paturi in aer liber si muzica jazz. Cand ma intorceam de acolo imi compuneam in memorie un post despre cum arata…eram prea fascinata si deja imi inchipuiam cum imi voi lua cativa prieteni si vom merge acolo…bineinteles ca mare parte din frazele de atunci nu le mai tin minte, insa am in minte locul si am aceleasi dorinte.

Si nu doar acel loc amenajat de om mi-a atras atentia. Cu fiecare calatorie imi dau seama cat de superba este tara asta. Cat de minunat arata Dunarea la Portile de Fier noaptea, strajuita de munti si vegheata de Luna care a facut un popas deasupra sarbilor. Si Valea Oltului este la fel de superba si satele din zona (am ramas cu dorinta de a petrece o noapte de vara dormind in pod in fan). Si sunt foarte mandra ca stau aici. I’m everyday more in love with Romania.

De curand am participat la Stufstock si am fost una din persoanele care s-au ocupat de cei de la The Dandy Warhols, asta incluzand drumul de la Bucuresti pana in Vama Veche si am fost destul de deazamagita ca n-am prea avut ce sa le arat din fumusetile tarii, avand in vedere ca drumul pana acolo este inconjurat de camp, iar partile frumoase sunt concentrate in toate celelalte regiuni. Sunt totusi multumita ca le-a placut in Vama, ca s-au distrat, ca au fost atat de faini si fara pic de fitze de artisti internationali. Imi placea muzica lor…acum imi plac de 1000 de ori mai mult. Din cate stiu Courtney si logodnica lui vroiau sa mearga sa vada castelul lui Vlad, asa ca o speranta mi-a ramas… ca vor spune si celorlalti ce minunatii au vazut + ca Fathead a spus clar ca se va intoarce in Romania. Ce rau imi pare ca n-a tinut festivalul mai mult. Pentru ca pe langa acesti oameni foarte faini, am intalnit multi altii la fel, cu care sigur ma voi revedea si sper sa petrecem ca in ultima dimineata (btw, daca stie cineva cine era tipul cu ochelari, camasa si bretele, care arata demential de bine sa ne spuna si noua, caci eu si Ana suntem extrem de dornice sa aflam).

So, let’s have fun and let’s see Romania!

Leave a Reply

