Cum am vazut eu…Coke Live Festival

 Prima editie, nume mari pe afise. Punctul meu de vedere.

Ziua I: Simplu – prezenta simpaticutza, live, dans suficient, baietii insotiti de iubite, care mai de care mai aranjate.

Macy Gray Macy Grayfoarte foarte fain…e geniala femeia asta. A fost o ora de muzica de cea mai buna calitate. O voce super tare alaturi de alte 2 la fel de bune, spun asta pentru ca tipele din backing vocals pot oricand sa-si faca o cariera solo, fiind mult mai bune decat diferite patachine care se cred cantarete. In ciuda kilogramelor un pic in plus, una dintre ele a fost plina de energie, s-a miscat continuu foarte bine si era vesela in permanenta, n-au lasat deloc sa se vada ca este obositoare o astfel de prestatie.

Eu sunt si mai fercita ca am vazut un concert dublu Macy Gray deoarece am fost prezenta si la repetitii. Macy a cantat o varianta proprie a melodiei lui Justin Timberlake – My Love care suna chiar mai bine cantata de ea. Fiind singura care a facut repetitii inaintea concertului a fost foarte naturala si n-a avut probleme in a se plimba printre ce prezenti pe insula, desi datorita costumatiei si lejeritatii se putea sa nu prea fie recunoscuta. Asadar felicitari si multumiri Macy Gray!

Pussycat Dolls: au reusit sa stranga mai mult public vip decat celelalte trupe in serile ce-au urmat, au avut public variat, de la 7 la 50 de ani, de fapt multi earu parinti veniti cu copiii, pustoaice care le au drept idoli. Asa… cum mi s-a parut mie prestatia lor. Proasta. Kimberly - PCDVoce – no way, niciuna, desi asteptam ca Nicole sa tipe mai putin si sa cante mai mult. Dans – aici lucrurile stau mai bine si recunosc ca la dans sunt pricepute, luand in considerare si istoria lor. Desi nu a fost un dans continuu, ci doar cate putin, pe bucatele, mi-a atras atentia Kimberly, care se misca mult mai bine decat restul.

In ciuda acestor lucruri, foarte fitoase fetele…au iesit din cort si pana la scena, adik vreo 10 metri au merg cu badyguarzii lor si baieti de la paza de la noi, desi nu era in zona lume care sa sara pe ele. Iar la final cum au coborat de pe scena s-au urcat imediat in masini (6 la numar) si au plecat, se pare ca in Bamboo.

Ziua II: Am ajuns pe la jumatatea prestatiei celor de la Kumm (imi pare rau ca am pierdut E.M.I.L.), datorita unor mici inconveniente n-am prea fost atenta la concertele ce-au urmat, abia la The Rasmus, in timp ce vanam presa, am ascultat si vazut cum trebuie concertul. Baietii au fost super simpatici, Lauri a vorbit cate putin in romaneste, cu o pronuntie foarte buna, au avut si un moment acustic, apreciat de public, iar la final bateristul si-a impartit betele cu publicul de pe insula. Dj Seb a intretinut atmosfera cat timp a fost amenajata scena pentru cel mai asteptat moment al serii.

Imediat dupa ora 23 m-am postat in fata scenei asteptand cu sufletul la gura sa apara. Si au aparut. THE PRODIGY. The Prodigy - Coke live festivalDe aici nu’s multe de explicat…am dansat tot timpul si desi eram epuizata tot as mai fi dansat vreo 2 ore pe muzica lor. Am stat la un metru de Maxim si Flint si in momentul in care s-au uitat la mine am inghetat, dar mi-am revenit imediat si am topait in continuare.

Am facut tot posibilul sa ajung la concertul asta si as mai face la fel de fiecare data cand ar mai veni. Din ’97 tot speram sa mai ajunga, pentru ca atunci eram prea mica pentru a merge la concertul lor. In cuvinte nuThe Prodigy - Coke live festival prea pot sa spun ce am simtit…A fost pur si simplu genial. Au pastrat un contact permanent cu publicul, s-au miscat mereu (desi Keith Flint s-a cam ingrasat)..suuuper.

A urmat Vanilla Ice. Habar n-am ce-a cantat omul ala sau ce a facut..doar am vazut cateva zuze pe scena udandu-se, in rest eram mult prea ocupati sa comentam show-ul celor de la The Prodigy. O noapte faina asezati comod pe pernele uriase.

Ziua III:(inca cu gandul la Prodigy) Am ascultat Coma de pe dig in drum spre insula, m-am manifestat la Vita de vie si am ascultat Vama (nice noua melodie si mesajul bine ales). De aici n-am prea reusit sa mai fiu atenta, doar ca The Cult m-au plictisit si parca nu mai terminau.

Imediat dupa miezul noptii au intrat pe scena cei de la Incubus, Incubus - Coke Live fest s-au eliberatpernele si am vazut calm concertul de undeva din spate. Nu sunt o fana a lor si nici nu-i ascult prea des, dar am observat ca oamenii astia nu sunt comunicativi deloc. Singurul lucru pe care l-au spus publicul a fost ” Thank you boys and girls!” de vreo 2 ori. In rest nimic, si-au vazut de cantat si au iesit de pe scena la fel, fara sa spuna nimic. a urmat o noapte la fel de nice ca cea precedenat pe aceleasi, poate chiar mai funny. Si am vazut si eu rasaritul in Bucuresti.

Faina experienta, nice people si mai vreau “The Progidiz” (stupid prezentator).

P.S. Eu nu am reusit sa fac poze asa ca acestea sunt culese. Multumesc! Surse: 1, 2

3 thoughts on “Cum am vazut eu…Coke Live Festival

  1. Ai dreptate … in toate, cred si eu la fel. Am dat de pagina ta tot cautand mix-ul lui DJ Seb de la Coke Festival, as vrea sa gasesc playslist-ul set-ului pe care la avut in alea 30 de minute inaintea ”Minunilor din Essex”, poate ai putea sa ma ajuti.

    The Prodigy – motion, cool madness, love in breaks…

    Multumesc anticipat

  2. pey nu stiu ce sa zic despre persoana care a scris asta decat ca e o mare mare mare tampita si phsihopata…….probabil esti vreo putzanca de vreo 13 ani…sau vreo tampita kre isi da cu parerea………daca tu zici ca cele de la pussycat dolls nu stiu sa cante si sa danseze de c nu incerci chiar tu sa faci acelasi lucru si sa vezi daca esti cumva mai buna…….si nu stiu care e problema ta daca ele au plecat dupa concert in clubul bamboo….si daca au placat cu 6 masini…eu cred ca nicole are o vice superba….in seara aceea eu am mers in bamboo si miam petrecut o parte din seara aia vorbind cu ele si mi sau parut niste fete normale….esti o mare ratata si o mare distrusa….sa sti ca esti o penibila nu altceva…eu am scris mesajul acesta impreuna cu mai multe prietene si daca ar fi sa te intalnim vreodata pe strada as vrea sa vad cat de bine canti si dansezi.,..ca probabil da aia ai o asa buna parere de spre tine vaca imputita si tembela ce esti………… cu toata ura din partea mea pt o mare vaca din romania paa

Leave a Reply

