Se intampla'n Bucuresti

Azi, 5 iunie este Ziua Mondiala a Mediului. Nu stiu cati au idee despre asta. Totusi, astazi, in parcul Herastaru Universitatea Ecologica impreuna cu ApaNova au incercat sa informeza cetatenii cu privire la riscurile ce se pot produce in urma incalzirii globale si cum se poate preveni sau cel putin incetini acest fenomen.

In timp ce se desfasura acest eveniment s-a apropriat de grupul nostru (eu fiind studenta a universitatii am profitat de ocazie pentru a face cateva ture cu rolele prin parc) o tanara, nemtoaica, tremurand toata si care datorita unui coleg care stie foarte bine limba germana a reusit sa ne spuna ce i s-a intamplat. Se pare ca ea face turul Europei si a ajuns in Romania singura. Astazi, mergand pe strada in cautarea unui taxi a abordat-o un domn care i-a spus ca zona unde se afla e rau famata si ca o duce el intr-o zona sigura, aratandu-i masina ce se afla in apropiere (de culoare galbena, asemanatoare unui taxi). Tipa credula se urca in masina, iar supa scurt timp insul binevoitor scoate un cutit si-i cere banii pe care-i avea, adik 190€.

Am reusit s-o calmam spunandu-i ca zona unde se afla era de data asta sigura si ne-am oferit s-o ducem pana la hotel avand in vedere starea in care se afla. Ce am mai observat: cu toate ca i se intamplase acel lucru ingrozitor era atat de interesata de Bucuresti de parca nu patise nimic, fiind foarte atenta la toate cladirile din jur, Arcul de triumf ori muzeele de pe Kiseleff.

Eu totusi stau si ma intreb, cat de naiv sa fii sa accepti invitatia unuia care te abordeaza pe strada? Ori noi suntem atat de obisnuiti cu astfel de cazuri incat stim cand si cum sa ne ferim? Inca o data oamenii strica frumusetile tarii. Adevarat ca “Romania e o tara frumoasa, pacat ca-i locuita”

One thought on “Se intampla'n Bucuresti

  1. Aceeasi chestie o semnalam si eu la un moment dat, dupa ce citisem niste comentarii pe youtube la adresa clipului “Romania simply surprising”. Pacat ca e locuita de niste oameni fara valori, fara etc…
    Nu stiam ca 5 iunie e Ziua Mondiala a Mediului. Trebuia sa-mi fi dat un telefon. 😛

Leave a Reply

