The end

Da…the end Olimpiadele Comunicarii 2007. Ma gandeam la cum sa scriu postul asta inca din timpul petrecerii…printre melodii mai venea o idee, mai venea cineva si-mi dadea o idee, mai vedeam ceva si-mi venea o idee…si-am ajuns la concluzia ca nu pot scrie nimic. Doar ca a fost o zi ce cu greu va fi uitata din “n” motive si “n” persoane.

Cu intarziere le spun si eu “Felicitari!” tuturor castigatorilor si nu numai…si ceilalti participanti sunt la fel de castigatori ca si ei. Sper ca macar sampania si piscoturile (de care cineva spunea ca tot n-a gustat – si eu doar le-am vazut) sa fi meritat drumul, ca de altfel si petrecerea, inceputa stangaci din punctul meu de vedere, dar care s-a remediat pe parcurs (multumim managerului) si care pana la final a fost faina (dupa o cura de Expirat si Club A).

Asa ca: Spor la invatat! Succes la examene! si Have fun! in vacanta.

Inamice aliateImagine reprezentativa (chiar daca e de la alta bere) – Prietenii stiu de ce!

One thought on “The end

  1. Super tare poza.
    Petrecerea trebuia sa tina 3 zile si 3 nopti. Numai eu stiu cate zile si cate nopti s-a lucrat pentru Olimpiade. Ma asteptam sa fie mai lunga.

Leave a Reply

