Da un Click! pentru un CANCAN pe care-l iubesti(sau de care te temi)

Ca ciupercile dupa ploaie. Asa apar si la noi publicatiile de scandal, gen paparazzi. De parca “Ciao!” nu era suficienta pentru a spiona “vedetele” autohtone, ne-am trezit peste noapte cu o revista de gen, de data asta importata, Q Magazine (by Floriana Juncan).

Legat de aceasta revista nu ma voi lega atat de tematica ei, cat de partea de publicitate. Din cate inteleg se vrea a fi o revista de temut, care scoate la lumina secretele persoanelor importante. Insa cum poti sa-ti impui un asemenea statut printr-o campanie publicitara jalnica. Am reusit sa vad atat print-urile cat si spotul video, cel din urma pe net. Sloganul suna asa: “O revista pe care o iubesti (sau de care te temi)”. Din start iti suna a revista serioasa, care intr-adevar e de temut. Dar cum poate o revista sa fie de temut daca sloganul este scris cu fontul Comic Sans MS. Plus ca imaginea nu inspira absolut deloc mesajul, pe care de altfel ar fi trebuit sa-l completeze. O doamna imbracata intr-un trenci rosu tine in mana un Q imens. Eu cel putin pana sa citesc sloganul am crezut ca este o revista de moda, chiar si dupa aceea m-am gandit ca totusi are o astfel de tematica, pana am cautat informatii pe internet, de unde am aflat doar ca este o revista de scandal, care “stie totul despre tine”.

In aceasta situatie imi retrag cuvintele cum ca spoturile la Adria ar fi cele mai penibile care s-ar putea face. Imi dau seama ca acolo chiar s-a muncit, adica doar replicile sunt idioate, in schimb au stiut exact carui public se adreseaza si cum sa-l atraga intr-un mod cunoscut si propriu lui. Insa atat spotul, cat si print-urile pentru Q Magazine arata de parca ar fi facute de niste copii de scoala generala.

Si daca romanii sunt in continuare extrem de curiosi pentru a afla care este viata intima si secreta a “vedetelor” noastre, dar si de cate minunatii sunt capabili romanii au posibilitatea de a se informa din alte doua reviste de profil: Click! si, mai nou CANCAN. Daca pentru Click! avem un spot destul de amuzant in care ni se prezinte povestea a 6 tineri beti care s-au gandit sa se dea intr-un carusel, dar nu si-au dat seama ca nu-l vor mai putea opri si astfel s-au invartit 8 ore incontinuu, pentru CANCAN ne sunt varate, cica sub o forma amuzanta, aceleasi povesti de care s-a saturat tot romanul si care chiar nu-l mai amuza, si anume: mult preacasatoritii soti Prigoana si aberatiile “principelui” Becali.

Daca intr-adevar astea sunt dorintele si cerintele romanilor atunci sa le uram viata lunga acestor publicatii, insa nu stiu cat de atractiv este acest gen de divertisment, daca-l putem numi asa.

Advertisements

6 thoughts on “Da un Click! pentru un CANCAN pe care-l iubesti(sau de care te temi)

  1. de fapt, la “meniul” pe care’l ofera Capatos dimineata, la “pretentioasa” Antena 1 (de fapt nu doar el, povestea cu doamna aceea udarau si cocoselul erbas era, ieri, din doua in doua frecvente la radio si tv, la prima ora) nici nu’i de mirare ca presa bulevardiera prinde curaj si infloreste. ma rog, “bulevardier” este cam nemteste spus, mai degraba “presa de fundatura”
    asta e consumul casnic romanesc, ne place au ba 😦

  2. De fapt sunt prea putine publicatii de acest gen 😉
    Este nevoie de o competitie cat mai mare pentru ca in cele din urma sa se filtreze cele mai citite pe baza unor adevarate reportaje scandaloase de tabloid. Eu cred ca e abia inceputul.

  3. Eu nu le-as numi publicatii de scandal. Eu le-as zice SF-uri mondene. Oricum, telenovelele si SF-urile mondene nu sunt in aria mea de interes

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s