Video kills the radio stars…

Mult timp am fost Image (si inca mai sunt) de piesa Fidelity a Reginei Spektor. O auzeam la radio Guerrilla si eram super happy..nu o stia multa lume si eram fericita ca e o piesa pe gustul meu si ca doar o anumita categorie de oameni o stiu.  Dupa mult timp am aflat si cum se numeste si desi mi-am luat si eu piesa tot la radio pandesc sa o ascult…

Iar zilele trecute a aparut marea dezamagire…la aceasta piesa a fost facut videoclip…Image. Acum multi o vor cunoaste.Image

Leave a Reply

