Seara Confruntarilor!

   Sambata seara. 3 posturi de televiziune prezinta 3 confruntari. Una foarte interesanta, una amuzanta si una stupida.

TVR1 – Mare Finala a show-ului “Mari Romani”, Prima TV – Megastar, PRO TV – Miss Playboy. Aceasta din urma emisiune n-am urmarit-o, dar celelalte doua mi-au atras atentia.

In finala de la “Mari Romani” eram chiar fosrte curioasa cine va iesi invingator dintre: Nadia Comaneci, Constantin Brancusi, Alexandru I. Cuza, Mircea Eliade, Ion Antonescu, Richard Wurmbrand, Mihai Viteazu, Mihai Eminescu, Regele Carol I, Stefan cel Mare. Aceasta este si ordinea de la finalul voturilor, cel mai mare roman al tuturor timpurilor fiind ales Stefan cel Mare. Oare sa nu fi disparut inca mentalitatea comunista? Oricum eu am fost foarte nemultumita, deoarece sunt un mare sustinator al regelui Carol I.

In timp ce avocatii acestor personalitati se confruntau la mai multe categorii :curaj, geniu, maretie, abilitate de conducator etc. am decis sa vad alternativ si Megastar. Altceva nu cred k m-ar fi putut amuza mai mult si in acelasi timp enerva. A fost saptamana cand se intreceau in abilitati muzicale oltenii…si doamne cate behaituri am mai auzit. Behaite contrariate – ele stiu sa cante foarte bine (prin casa, baie..), dar se pare ca are juriul ceva cu Oltenia. Hai sa plangem si sa ne strambam poate impresionam…si cainele meu canta mai bine.

Si in cele din urma cea mai hot confrunatare, Miss Playboy, unde habar n-am ce s-a intamplat.

Leave a Reply

