:-??

stau si ma uit la monitor..ascult radio guerrila si habar nu am ce sa scriu…ascult despre “Marilena de la P7”, al lui Cristi Nemescu, care a obtinut premiul juriului la Festivalul Filmului Independent. Si in curand se pare ca va fi si in cinematografe..eu una abia astept…am vazut secvente de la “Anonimul” si arata foarte bine. De asemenea abia astept sa apara si “Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii”, filmul care ne va reprezenta la nominalizarile pentru cel mai bun film strain, la Oscar (sa speram ca va fi nominalizat).Acesta apare in cinematografe din 15 septembrie.

Uite ca am gasit despre ce sa scriu, desi se pare k l-am cam epuizat :-?? si iar am intrat in ceata si admr monitorul…din cand in cand ma mai amuza Tamango cu frazele lui bestiale. Asa ca ma gandesc sa scriu si eu despre ce fac, ca sa mai treaca timpul, ca si asa nu prea am ce face…sigur nu va interesa pe nimeni ce scriu eu aici, dar prefer sa fac asta decat sa ma uit la Tv sau cine stie ce…bine as putea sa citesc ceva, insa nu mai am nici o carte interesanta…Chiar: daca va citi cineva blogul asta foarte putin interesant si stupid de altfel, il rog (p acel cineva) sa-mi recomande si mie o carte sau poate chiar mai multe.

Imi vin multe chestii in minte pe care as putea sa le scriu, dar chiar nu am chef de filozofat…oare de ce m-am apucat sa scriu? Acest post il voi face “Post-ul plictiselii”…cand nu am nimic interesant d scris ma apuc si debitez aici…cat d lung va fi la un moment dat…i hope not :-s

Leave a Reply

